اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

کرباسچی: 59 هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا 16 فروردین‌ماه جاری تعداد 58 هزار و 71 نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان داده شدند.

کرباسچی: 59 هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند

علیرضا کرباسچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی در خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد 58 هزار و 71 نفر در قالب 12 هزار و 753 خانوار در مدارس این استان اسکان داده شدند.

وی از ورود 69 هزار و 683 نفر مسافر به طور روزانه در مدارس خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تمام مسافران اسکان داده شده در مدارس این استان زیر پوشش بیمه دانا قرار گرفته‌‌اند.

وجود 160 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه 160 مدرسه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی وجود داشت، تصریح کرد: تعداد کلاس‌های درس آماده شده برای اسکان مسافران نوروزی یک‌هزار و 105 کلاس درس بوده است.

کرباسچی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی اذعان داشت: آب جوش، شیرینی و چای در محل پذیرش به مسافران اسکان داده شده در مدارس استان ارائه شده است.

وی از اهدای بسته‌های فرهنگی به فرزندان مسافران در محل اسکان خبر داد و یادآور شد: برای هدایت مسافران به محل اسکان از پیک‌موتوری استفاده شده است.

نصب بنر‌های ستاد اسکان در ورودی شهرها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی متذکر شد: بنر‌های ستاد اسکان در ورودی شهرها و نصب پارچه راهنمای آدرس ستاد اسکان در نقاط مختلف شهرهای استان برای راهنمایی مسافران نوروزی نصب شدند.

کرباسچی با بیان اینکه برای بازدید از مکان‌های تاریخی و نقاط دیدنی شهر‌ها امکاناتی برای مسافران فراهم شد، اضافه کرد: با تهیه بروشور و نقشه‌های شهرستان‌های خراسان جنوبی به آگاهسازی مسافران برای بازدید از مکان‌های تاریخی و نقاط دیدنی استان اقدام شده است.

وی از تجهیز اردوگاه‌های استان به منظور استفاده مسافران در ایام نوروز خبر داد و گفت: آموزش و پرورش خراسان جنوبی از طریق سامانه الکترونیکی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی پذیرای مسافران بوده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آماده‌سازی نمازخانه‌های مدارس زیر پوشش ستاد اسکان ادامه داد: نمازخانه‌های مدارس زیر پوشش ستاد اسکان برای برگزاری نماز جماعت آماده بوده است.

کرباسچی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد مسافران اسکان داده شده در مدارس خراسان جنوبی به ترتیب مربوط به طبس، فردوس، بشرویه و بیرجند بوده است.

انتهای پیام/2248/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول