اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

بیش از 25 درصد مدارس خراسان‌جنوبی گاز‌کشی شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: بیش از 25 درصد مدارس خراسان جنوبی گازکشی شده‌اند.

بیش از 25 درصد مدارس خراسان‌جنوبی گاز‌کشی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید‌رضا وردی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و استفاده مدارس از سیستم گرمایشی بخاری پنج اکیپ در هر شهرستان مأمور کنترل سیستم گرمایشی و برق مدارس استان شدند.

وی ادامه داد: این کار در شهرستان‌های فردوس و نهبندان به اتمام رسیده و گزارش عملکرد آن به آموزش و پرورش ارائه شده و در سایر شهرستان‌ها این کار در حال انجام است.

*برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی برای متصدیان مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی به ماجرای آتش گرفتن بخاری یکی از مدارس طبسین نهبندان اشاره کرد و گفت: علت این حادثه هیچ ارتباطی به تجهیزات گرمایشی نداشته و در این حادثه نیز هیچ آسیبی به دانش‌آموزان و امکانات کلاس نرسیده است.

وردی خواستار برگزاری دوره آموزشی برای متصدیان در مدارس در راستای آشنایی با اصول آتش‌نشانی در مواقع ضروری شد که این به تصویب اعضای شورا رسید.

*مسئولان برای رفع مشکلات شهرستان تازه تأسیس خوسف تلاش کنند

فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه به بیان گزارشی از عملکرد شورای آموزش و پرورش این شهرستان پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 جلسه شورای آموزش و پرورش در این شهرستان تشکیل شده که پنج جلسه آن بعد از ارتقای خوسف به شهرستان برگزار شده است.

مهدی فرجامی ادامه داد: در جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان خوسف 52 مورد مصوبه وجود داشته که اقدامات مؤثری در راستای انجام آن صورت گرفته است.

وی تعیین تکلیف سوخت مدارس، تعیین میزان کمک والدین به مدارس، اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و روحانی و برگزاری مانور زلزله از جمله مهم‌ترین مصوبات این شورا محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان خوسف به مشکلات فرهنگیان شاغل در قلعه‌زری اشاره و تصریح کرد: عدم وجود مکان مناسب برای اسکان و نبود سرویس مناسب از جمله این مشکلات بود که با رایزنی‌های صورت گرفته مرتفع شد.

فرجامی در پایان خواستار تلاش مسئولان برای مرتفع کردن مشکلات شهرستان تازه تأسیس خوسف شد.

انتهای پیام/69004/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول