اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

ایران باید کشور شاخص در آسیای میانه باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: محور اصلی سند توسعه این است که ایران باید کشور شاخص در آسیای میانه باشد.

ایران باید کشور شاخص در آسیای میانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در بیرجند اظهار داشت: خداوند نخستین معلم است که راه رسیدن انسان به خوشبختی و سعادت را به او آموخت و همچنین برای تعلیم، تربیت و تزکیه انسان‌ها معلمانی را فرستاد.

این مسئول با بیان اینکه این جلسات بیشتر جنبه نمادین دارد، گفت: همه ما باید در مقابل معلمان در هر مکان و زمانی قدرشناس باشیم.

تمام معلمان در هر جایگاهی برگزیده هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تمام مربیان و معلمان در هر جایگاهی که باشند برگزیده و نمونه هستند.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه آموزش و پرورش اصلی‌ترین حرکت برای فرهنگ‌سازی و آماده‌کردن انسان‌ها است، تصریح کرد: این حرکت انسان‌ها را برای خدمت به کشور و پیشبرد اهداف اسلام آماده کرده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر بنای جامعه را تشکیل می‌دهد، گفت: چون فرزندان هر جامعه در مدارس آن جامعه پرورش فکری می‌یابند بنابراین کار و مسئولیت مجموعه آموزش و پرورش بنیادی و اساسی است.

تمام سرمایه‌گذاری‌ها در راه آموزش و پرورش باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه فساد و صلاح جامعه در گرو آموزش و پرورش جامعه است، اضافه کرد: هر چه تلاش و سرمایه‌گذاری داریم باید در راه آموزش و پرورش خرج کنیم تا بهره کافی را جامعه ببرد.

گلستانی‌فرد گفت: میانگین سن دانشمندان ایرانی 30 سال است که با تکیه بر پیشرفت‌های علمی بسیار زیاد این دانشمندان جوان کشور ایران به عنوان یک کشور نمونه در منطقه شناخته شده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیداری اسلامی که در جهان اسلام به وجود آمده است منشاء ایجاد یک تمدن است و یک بحث راهبردی، اساسی و کلان برای جامعه ما و جوامع اسلامی است، متذکر شد: محور اصلی سند توسعه این است که ایران باید کشور شاخص در آسیای میانه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ایران با تکیه بر علم و دانش به عنوان یک کشور دانش‌محور شناخته شده است که قدرت آن توان علمی دانشمندان آن است.

انتهای پیام/2248/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول