اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطبای جمعه بشرویه، زیرکوه و نیمبلوک:

مراقب توطئه‌چینی‌های دشمن در آستانه انتخابات باشیم

خطبای جمعه بشرویه، زیرکوه و نیمبلوک با تاکید بر توجه جدی به انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو خواستار هوشیاری مردم مقابل توطئه‌چینی‌های دشمن در آستانه انتخابات شدند.

مراقب توطئه‌چینی‌های دشمن در آستانه انتخابات باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، امام جمعه موقت بشرویه ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: مسئله انتخابات از مهم‌ترین مسائل اخیر کشور است و انتخاب کاندیدای اصلح در سرنوشت مردم و آینده کشور نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر حدادیان ادامه داد: در آستانه انتخابات دشمنان نظام و انقلاب با شایعه‌پراکنی، تهمت و اتهامات دروغین درصدد ناامیدی و دلسردی مردم برای شرکت در انتخابات هستند و با هدف بدبین کردن مردم نسبت به نظام اسلامی برای سیاه‌نمایی و تفرقه‌افکنی در فضای انتخابات توطئه‌چینی می‌کنند.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و کشورمان با انواع تهدیدها و بحران‌ها دست و‌ پنجه نرم می‌کند لازم است ملت ایران همچون گذشته با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر در برابر فتنه‌های دشمنان بایستند و آنها را ناکام سازند.

حدادیان تحقق حماسه سیاسی را نیازمند حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: مردم ولایتمدار و هوشیار ایران در حماسه ملی انتخابات 24 خرداد شرکت کرده و آینده کشور را از به دست افراد متعهد، متخصص، دلسوز، خدمتگزار و انقلابی می‌سپارند.

وی متذکر شد: مسئولان و دست اندرکاران اجرایی نظام نیز باید در این جریان مردم را پشتیبانی کرده و تمام توان خود را در اجرای انتخابات به کار گیرند.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: در دین مبین اسلام علم و معرفت از جایگاه والایی برخوردار است و معلم نیز که در جایگاه خطیر علم‌آموزی قرار دارد مسئولیت نجات از ظلمت انسان و هدایت به سوی معرفت و شناخت را بر عهده دارد.

حدادیان اذعان داشت: معلمی شغل انبیا است که با آموزش و تربیت نسل آینده مسیر زندگی افراد را به آنها نشان می دهد و در زمینه تعلیم و تربیت انسان‌های والا و پیشرو را در زمینه‌های مادی و معنوی تربیت می‌کند.

اسراف بیت‌المال به بهانه تجلیل از نیروهای کارآمد پسندیده نیست

امام جمعه زیرکوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به همایش علمای جهان اسلام در تهران گفت: بهترین مکان برای برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی در کشور ایران است که نه وابستگی به غرب دارد و نه متکی به شرق است.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا رجایی همچنین با انتقاد از برخی همایش‌ها افزود: در دستگاه‌های دولتی به بهانه تشویق نیروهای کارآمد هزینه‌هایی اسراف می‌شود که شایسته نیست و باید این هزینه‌ها صرف مشکلات مملکت و صرف نیازهای ضروری مردم بشود که مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در انتخابات آتی شد و تاکید کرد:‌ باید مراقب توطئه دشمن باشیم.

افرادی برای شوراها انتخاب شوند که انگیزه خدمت داشته باشند

امام جمعه نیمبلوک نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به روز شوراها اشاره کرد و افزود: بنیان این نهاد اجتماعی براساس حل مشکلات مردم پایه‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادی اظهار امیدواری کرد در انتخابات شوراهای اسلامی در خردادماه کسانی راه پیدا کنند که انگیزه های آنان صد درصد خدمت‌رسانی به مردم باشد.

انتهای پیام/69006/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول