اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

تداوم انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت مردمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: قانون، رهبری و حمایت مردمی از ارکان پایداری هر نهضت است که تداوم انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حمایت مردمی در تمام مقاطع و برهه‌های حساس بوده است.

تداوم انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر و  9 دی در بشرویه اظهار کرد: طبق نظر تحلیلگران سیاسی زمانی قیام یا نهضتی پایدار می‌ماند که دارای سه رکن اساسی باشد.

وی ادامه داد: وجود قانونی و برنامه اصیل که منطبق با واقعیت باشد و عامه مردم را در برگیرد و رهبری مدبر، مدیر و واقع‌بین که بر تمام ابعاد آگاهی داشته باشد دو رکن اساسی پیروزی و تداوم  هر انقلاب و نهضتی است.

حدادیان افزود: حمایت مردمی از مهم‌ترین ارکان تداوم انقلاب و ضامن بقاء نهضت است که تجمع این سه رکن، جمهوری اسلامی ایران را در تمام مقاطع و برهه‌های حساس از گزند بیگانگان در امان داشته است.

وی با اشاره به حماسه 9 دی‌ماه و حرکت پرخروش مردم در پاسخ به حرمت‌شکنان و فتنه‌گران تصریح کرد:  9 دی‌ماه 88 در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام راحل(ره) است که در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پیکر فتنه‌گران را به خاک مالیدند.

امام جمعه موقت بشرویه یادآور شد: دشمنان با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات با تمام توان وارد شدند تا دو اصل ولایت و مردم را از نظام بگیرند که با بصیرت ملت ایران فتنه و سراب خود‌ساخته فتنه‌گران برملا شد.

حدادیان، 9 دی‌ماه را روز مبارزه با نفاق و پرده‌برداری از چهره منافقان دانست و اظهار کرد: این روز به عنوان روز بصیرت و ولایت‌پذیری ثبت شده و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار می‌شود.

وی گفت: فتنه 88 تجربه ارزشمندی برای ملت ایران بود که باید از این تجربه درس عبرت بگیریم و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و 9 دی‌ماه را به نحو احسن و شایسته برگزار کنیم.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول