اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

وحدت بین شیعه و سنی به معنای حفظ اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه ایجاد اختلاف و شکاف بین شیعه و سنی از اهداف مهم دشمنان و وحدت بین مسلمانان را به معنای حفظ اسلام دانست.

وحدت بین شیعه و سنی به معنای حفظ اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار کرد: به روایت اهل سنت 12 ربیع‌الاول و به روایت شیعه 17 ربیع‌الاول میلاد حضرت

رسول اکرم(ص) است که به پیشنهاد معمار کبیر انقلاب هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: ایجاد اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی از مهم‌ترین اهداف دشمنان اسلام است که تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی جنگ شیعه و سنی به کار می‌گیرند و سعی دارند تا شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهند.

وحدت بین شیعه و سنی به معنای حفظ اسلام است

امام جمعه موقت بشرویه تصریح کرد: امروز جبهه عظیمی از فرقه‌های مختلف ضداسلامی و گرو‌ه‌های منحرف در مقابل اسلام صف‌آرایی و جبهه‌گیری کرده‌ و با موشکافی در زندگی مسلمانان درصدد کسب نقطه ضعف برای ضربه به دنیای اسلام هستند.

حدادیان افزود: امروز وظیفه ما مسلمانان است تا با هوشیاری وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و از هر عملی که سبب ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و دستاویزی برای ضربه به مسلمانان شود، پرهیز کنیم.

وی با اشاره به فرمایش امام(ره) در باب ارزش و جایگاه وحدت بین شیعه و سنی گفت: امام راحل مردم را به وحدت بین شیعه و سنی که به معنای حفظ اسلام است، سفارش کردند.

انقلاب ایران به رهبری امام(ره) شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ انداخت

امام جمعه موقت بشرویه حفظ وحدت اسلام و جامعه را به معنای حفظ اسلام و جامعه اسلامی دانست که بر همه مسلمانان و ملت‌ها واجب است تا وحدت و انسجام داشته باشند.

حدادیان از مناسبت‌های هفته به میلاد امام صادق(ع) و روز اخلاق و مهرورزی و بازگشت امام(ره) پس از 15 سال به ایران و آغاز دهه فجر اشاره کرد و افزود: تمام انبیای الهی در مسیر ایجاد مکارم اخلاقی قدم برداشته‌اند و نمونه بارز آن حضرت محمد(ص) است که به رسالت مبعوث شد تا اخلاق اسلامی را به جامعه بشری منتقل کند.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) با هوشیاری برای دفاع از مبانی و ارزش‌های اسلامی به پاخاست و حکومت شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

امام جمعه موقت بشرویه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از یادگارهای امام راحل است و تفاوتی که با دیگر انقلاب‌های دارد این است که برخاسته از گرایش مردمی برای برقراری جمهوری اسلامی بوده است.

انتهای پیام/69006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول