اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

تداوم انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را نقش رهبری امام خمینی (ره) و تداوم انقلاب را به برکت وجود رهبری مقتدر دانست.

تداوم انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و ‌المسلمین علی‌اکبر حدادیان صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان بشرویه اظهار کرد: 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به میهن است که سبب برچیده شدن رژیم پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی شد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) مصداق بارز مرزبان کشور دین است که در مقطعی از زمان از جانب بیگانگان و رژیم شاهنشاهی احساس خطر کرده و برای دفاع از اسلام، کشور و هویت مردم دیندار ایران به پا خاست و با قیام خود در برابر زورگویان، بنیان جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد. 

انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی است

امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی الهی است، تصریح کرد: ما در طول تاریخ شاهد ظهور انقلاب‌های متعددی در سرتاسر جهان بوده‌ایم اما چون هدف از شکل‌گیری انقلاب برای رسیدن به اهداف مادی و خواسته‌های نفسانی فرد یا گروهی خاص بوده است در مدت زمان کوتاهی به نقطه افول و خاموشی رسیده و در نهایت به فراموشی سپرده شده است.

حدادیان افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اهداف مادی نبوده بلکه نقطه اتکای آن معنویات، خدا و اراده و رضایت خداوند مدنظر بوده است.

وی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را نقش رهبری امام خمینی(ره) و تداوم انقلاب را به برکت وجود رهبری مقتدر دانست و گفت: امروز پس از 34 سال از عمر با برکت انقلاب، کشور ایران نه تنها در مسیر و حرکت خود دچار وقف نشده بلکه هر لحظه بر سرعت پیشرفت به سمت قله‌های ترقی افزوده می‌شود و اثرات برون‌مرزی خود را در بین ملت‌ها و اقوام سراسر جهان می‌گذارد.

امام جمعه موقت بشرویه متذکر شد: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی‌ صدور آن به دیگر کشورها و الگوبرداری از انقلاب مردمی ایران بوده است.

انتهای پیام/69006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول