اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

پیروزی انقلاب درهای علم و دانش را به روی جوانان گشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: قبل از انقلاب رژیم پهلوی اجازه فعالیت علمی و بروز استعدادهای جوانان را نمی‌داد، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درهای علم و دانش به روی جوانان و نخبگان ایرانی گشوده شد.

پیروزی انقلاب درهای علم و دانش را به روی جوانان گشود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در مراسم صبحگاه سراسری دانش‌آموزان بسیجی که در دبیرستان امام خمینی (ره) بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی سرنگونی طاغوت و احیای حکومت اسلامی در کشور بود.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب سرمایه‌های کشور در دست بیگانگان بود و رژیم پهلوی با بی‌توجهی به اقشار ضعیف جامعه و ترویج فرهنگ غربی و مصرف‌گرایی در بین مردم مانع پیشرفت و توسعه کشور می‌شد.

 

امام جمعه موقت بشرویه افزود: رژیم طاغوت با اعمال محدودیت حتی اجازه فعالیت علمی و بروز استعدادهای جوانان را نمی‌داد، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درهای علم و دانش به روی جوانان و نخبگان ایرانی گشوده شد و تحولی بزرگ در زندگی مردم به وجود آمد.

حدادیان تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و در سایه تلاش و همت جوانان مرز و بوم ایران با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به پیشرفت‌های علمی و فضایی رسیده و استقلال، آزادی، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

همگام با رشد علمی اصول و ارزش‌های اسلامی حفظ شود

 

وی با سفارش دانش‌آموزان بر مطالعه تاریخ انقلاب‌ اسلامی گفت: شما نوجوانان و جوانان امید مردم و آینده‌سازان کشور هستید و با حضور پرشور در کلاس‌ها از امکانات آموزشی موجود بهره کافی را ببرید و با فراگیری علم و دانش و به کارگیری استعدادهای خود در مسیر مثبت و عدم بطالت وقت از موقعیت‌های آموزشی استفاده کنید.

امام جمعه موقت بشرویه متذکر شد: در کنار رشد و ارتقای آگاهی‌های علمی و اختراعات و اکتشافات با حفظ اصول و ارزش‌های اسلامی، خود را به فضائل نیک و اخلاق نیکو آراسته کنید.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول