اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

بیکاری، آفت عفاف و پاکدامنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: بیکاری، آفت عفاف و پاکدامنی و عامل گرایش به سوی گناه است.

بیکاری، آفت عفاف و پاکدامنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: بیکاری از مهم‌ترین معضلات اجتماعی است که خطرات و مضرات عمده‌ای بر پیکره جامعه وارد می‌کند.

وی ادامه داد: بیکاری، آفت عفاف و پاکدامنی و عامل گرایش به سوی گناه است که باید با فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان و انجام فعالیت‌های ارزشمند، آنها را از خطر آلودگی به گناه و فساد مصون نگه داریم.

امام جمعه موقت بشرویه از مناسبت‌های هفته به تبدیل قبله مسلمانان از مسجدالاقصی به مسجدالحرام اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام به ویژه یهودیان به خاطر ترس از گسترش اسلام به اشکال گوناگون علیه پیامبر اکرم(ص) توطئه‌چینی می‌کردند و برای اینکه برتری آیین یهود بر اسلام را به جامعه بشناسانند، قبله مشترک یهودیان و مسلمانان را دستاویزی برای رسیدن به هدف خود قرار دادند.

حدادیان تصریح کرد: از جانب خداوند بر پیامبر ندا آمد که قبله مسلمانان از مسجد‌الاقصی به مسجدالحرام تغییر یابد.

وی، با اشاره به شهادت آیت‌الله سید‌ حسن مدرس و روز مجلس، شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی و روز دانشجو گفت: بیانات روشن آیت‌الله مدرس در مجلس، برای دستگاه طاغوتی رضاخان قابل تحمل نبود و پس از سال‌ها تبعید، توسط عمال رضاخانی به شهادت رسید که به واسطه شهادت این عالم مبارز، روز مجلس نام‌گذاری شده است.

امام جمعه موقت بشرویه اضافه کرد: مقام معظم رهبری در باب اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی از مجلس به عنوان والاترین و رفیع‌ترین نقش در مجموعه قانونی نظام یاد کرده که تمام تصمیم گیری‌ها و موضع‌گیری‌ها و حرکت صحیح نمایندگان مجلس، نقش عمده‌ای در تداوم راه انقلاب و امام(ره) دارد.

حدادیان با بیان اینکه 16 آذرماه، روز دانشجو نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم یاد می‌کنند که باید معرفت خود را بالا برند.

وی یادآور شد: از دانشجویان انتظار می‌رود تا در راه پیشرفت علم و اندیشه‌های سیاسی و عمق اندیشه‌های دینی تلاش کنند و در زمینه علم، سیاست و معرفت در محیط دانشگاهی به پیشرفت دست یابند.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول