اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

آخرین پایگاه آمریکا در 13 آبان فرو ریخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: روز 13 آبان ماه یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و فرو ریختن آخرین پایگاه این شیطان بزرگ در جمهوری اسلامی است.

آخرین پایگاه آمریکا در 13 آبان فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 13 آبان در بشرویه اظهار کرد: یوم‌الله به واسطه رخدادهای مهمی که در آن روزها اتفاق افتاده است و تاثیرات مثمرثمر و ارزشمندی که بر جای گذاشته، قداست و عظمت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: یوم‌الله 13 آبان به دلیل رخدادها و حوادثی که توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صورت گرفت، روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است. در این روز رژیم ستمگر شاه نیز پس از افشاگری حضرت امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون، ایشان را به خارج از کشور تبعید کرد.

حدادیان تصریح کرد: روز 13 آبان ماه، یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و فرو ریختن آخرین دژ این شیطان بزرگ در جمهوری اسلامی است که فریاد حقانیت انقلاب اسلامی در جهان طنین‌انداز شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه یوم‌الله 13 آبان و اعلام تنفر و انزجار از قدرت‌های پوشالی آمریکا و صهیونیست ضرورت دارد.

فرماندار بشرویه نیز با بیان اینکه 13 آبان ماه واقعه عبرت‌آمیز برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) برای پاسداری از نهال نوشکفته انقلاب اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا چهره منفور ابر قدرت پوشالی را بر مردم جهان آشکار ساختند و به تعبیر امام راحل انقلابی بزرگتر از انقلاب قبلی را رقم زدند.

غلامرضا پورسلطانی اضافه کرد: امسال نیز با حضور در راهپیمایی باشکوه‌ یوم‌الله 13 آبان انزجار و خشم خود را از استکبار جهانی به جهانیان نشان داده و بیشتر از سنوات گذشته حضور خود را در صحنه انقلاب ثابت می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول