اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت بشرویه:

شکار پهپاد آمریکایی نشان‌دهنده اقتدار تکنولوژی ایران است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه موقت بشرویه گفت: شکار پهپاد آمریکایی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار تکنولوژی ایران را به رخ استکبار جهانی کشاند.

شکار پهپاد آمریکایی نشان‌دهنده اقتدار تکنولوژی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته بشرویه اظهار کرد: ایجاد محبت در بین جوانان از ضروریات زندگی است که مانع از انحراف و آلودگی به محبت‌های کاذب می‌شود.

وی ادامه داد: والدین در محیط خانواده ضمن محبت کردن به فرزندان، نباید بین آن‌ها تبعیض قائل شوند چرا که عدم محبت و ایجاد تبعیض در فرزندان دختر و پسر، عاملی برای دور شدن آنها از محیط خانواده و گرفتار شدن در چنگال دوستان ناباب می‌شود.

امام‌جمعه موقت بشرویه با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به دام انداختن پهپاد آمریکایی که در آسمان ایران به پرواز در آمده بود، اقتدار تکنولوژی ایران را به رخ استکبار کشاند.

حدادیان افزود: این اقدام ارزشمند به برکت خون شهیدان و ایمان و اخلاص غیور‌مردان سپاه پاسداران حاصل شده که زمینه شکست دشمنان را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: رسانه‌های جهان از این حرکت شجاعانه سپاه به عنوان نمونه بارز پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه جنگ‌های الکترونیکی یاد کرده‌اند که رصد پهپاد و هواپیماهای جاسوسی آمریکا توسط ایران بیانگر توانایی علمی و تخصصی بالای کارشناسان و نیروی انسانی متخصص و نیروهای دفاعی به ویژه در حوزه هوا و فضا است.

امام‌جمعه موقت بشرویه یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی در شرایط تحریم به سر برده و دشمنان با توسل به راه‌های مختلف درصدد نابودی نظام اسلامی بوده‌اند. 

حدادیان تصریح کرد: این تحریم‌ها با همت بالای ملت هوشیار و بیدار ایران نتیجه معکوس در‌برداشته و تحریم‌ها تبدیل به فرصت شده است.

وی ضمن تسلیت به حادثه‌دیدگان در زلزله زهان خراسان‌جنوبی، از مردم خواست تا به زلزله زدگان کمک کنند و در مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و فراگیری آموزش‌های لازم در زمینه زلزله اهتمام ورزند.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول