اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت بشرویه:

استکبار و صهیونیسم از گسترش اسلام وحشت دارند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه موقت بشرویه گفت: سردمداران کفر با شیوه‌های مختلف با اسلام مقابله می‌کنند و وحشت آنها از گسترش فرهنگ غنی اسلام در جهان است.

استکبار و صهیونیسم از گسترش اسلام وحشت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته بشرویه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس به تمام دنیا ثابت کرد که نیروهای رزمنده ایران اسلامی با تکیه بر سلاح ایمان قادر به غلبه بر دشمنان هستند.

وی ادامه داد: در حالی که کشورهای غربی عامل پیروزی را برخورداری از تسلیحات نظامی و پشتوانه اقتصادی و نظامی می‌دانستند اما جنگ تحمیلی خط بطلان بر تمامی اهداف و نظرهای سلطه‌جویانه استکبار کشید.

امام‌جمعه موقت بشرویه افزود: سردمداران جنگ مدعی بودند که در جنگ‌های دراز مدت، آمادگی اقتصادی کافی و پشتوانه ارزی نیرومند ضروری است و در صورت عدم برخورداری از آن، شکست در میدان جنگ قطعی است اما ملت ایران با استقامت و پایداری و بدون نیاز به حمایت‌های مادی دیگر کشورها شجاعانه پیروز شدند.

حدادیان تصریح کرد: حامیان رژیم صدام تصور می‌کردند که با ضایعات انسانی فراوان در جنگ، روحیه سربازان اسلام تضعیف شده و در برابر دشمن شکست می‌خورند.

وی یادآور شد: رزمندگان نه تنها در جنگ احساس ضعف و سستی نکردند بلکه با عشق و ایمان محکم‌تری جای شهدا را پر می‌کردند.

امام‌جمعه موقت بشرویه با اشاره به موضع‌های استکبار جهانی در تمام عرصه‌ها در برابر اسلام گفت: دشمنان اسلام با شیوه‌های مختلف و به خاطر وحشت از گسترش فرهنگ غنی اسلام و قرآن کینه‌توزی خود را به شیوه‌های مختلفی نشان می‌دهند.   

حدادیان اظهار کرد: جنگ تحمیلی به پایان رسیده اما امروز جنگ نرم دشمن در جریان است و لذا باید ملت ایران با هوشیاری و با سلاح ایمان در مبارزه با هجمه‌های دشمنان مقاومت کنند.

وی ضمن محکوم کردن ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: این اقدام جنون‌آمیز بیانگر خشم آمریکا و صهیونیسم از درخشش اسلام و قرآن است و باید عاملان و حامیان مالی این جنایت به محاکمه کشیده شده و مجازات شوند.

امام‌جمعه موقت بشرویه در ادامه از مناسبت‌های هفته به روز تکریم امامزادگان، آغاز سال تحصیلی جدید، سالروز تهاجم آمریکا به افغانستان و ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول