اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

اختلاف داخلی مصداق بارز آب به آسیاب دشمن ریختن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: اختلافات داخلی در کشور مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن است.

اختلاف داخلی مصداق بارز آب به آسیاب دشمن ریختن است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه در ارتباط با سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان اظهار کرد: نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشتر از بابت اختلاف نظر و بحث‌های بی‌مورد بین مسئولان نظام است که این‌گونه اختلافات داخلی در کشور مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن است.

ملت، انقلاب و دستاوردهای آن را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند

وی ادامه داد: معظم‌له در شرایط حساس کنونی کشور که انواع تحریم‌ها علیه ایران اعمال شده است با بیانات ارزشمند خود مسئولان و مردم را به وحدت و حفظ آرامش فرا خواندند.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از حضور مردم غیور و متمدن ایران در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که مشکلات اقتصادی وجود دارد اما ملت هوشیار ایران انقلاب و دستاوردهای آن را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند.

حدادیان تصریح کرد: ملت ایران حمایت و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت و ارزش‌های انقلاب را با حضور خود در راهپیمایی ثابت کرده‌اند و اینک مسئولان باید پاسخ مناسب به این حضور هوشمندانه مردم دهند و در شرایط حساس کنونی کشور با پرهیز از اختلاف نظرها و بحث‌های بی‌مورد به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کنند. 

ضرورت پرهیز از اختلاف و تلاش برای باز کردن گره‌های اقتصادی

وی تاکید کرد: مسئولان نظام باید اختلاف نظر و اختلاف سلیقه‌ها را بین خودشان حل و فصل کنند و با حفظ وحدت برای باز کردن گره‌های اقتصادی و گرانی تلاش کنند.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تشریح رفتار و گفتار غیرمنطقی دولتمردان آمریکا اذعان داشت: هدف از طرح مذاکره از سوی آمریکا این است تا به ملت‌های مسلمان نشان دهد که نظام اسلامی با آن همه استقلال و اقتدار در برابر تحریم‌ها مجبور به مصالحه شده است اما ملت ایران و نظام جمهورى اسلامى در مقابل حرف غیرمنطقى و کار غیرمنطقى دولتمردان آمریکایی تسلیم نمی‌شود. 

انتهای پیام/69006/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول