اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه تأکید کرد

مراسم سالگرد ارتحال امام باید به بهترین وجه برگزار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه بر برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام و سالروز فتح خرمشهر به بهترین وجه تأکید کرد.

مراسم سالگرد ارتحال امام باید به بهترین وجه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال امام و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان با تکیه بر قدرت الهی و رهبری مدبرانه امام خمینی صورت گرفت.

وی ادامه داد: شهدا و علما دو گروه با ارزشی هستند که دارای امتیاز شخصیت معنوی و مقام والایی‌اند که حراست و پاسداری از کشور، دین و محدوده آیین اسلام و قرآن را بر دوش کشیده و مانع از ایجاد شکاف دشمنان در مرز دین می‌شوند.

حدادیان با اشاره به شأن شهدا و علما در قرآن و روایات از ائمه اطهار(ع) افزود: شخصیت انسان‌ها از نظر فیزیکی از بین می‌رود اما آن چیزی که باقی می‌ماند شخصیت معنوی آنها است که باعث جذب مردم و یادآوری آن می‌شود.

وی تصریح کرد: جسم امام خمینی (ره) نیز در خاک است اما شخصیت او را به هیچ سلاحی نمی‌توانیم از بین ببریم چرا که با به یادگار گذاشتن اثر ارزشمند انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا نیز هست در اذهان باقی مانده و نسل به نسل زنده نگه داشته می‌شود.

امام جمعه موقت بشرویه اذعان کرد: ملت ایران نیز با هوشیاری به مقام والای شهدا و علما احترام می‌گذارند و هر ساله با برگزاری باشکوه مراسمات مذهبی با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی حمایت معنوی مردم در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی موثر دانست و عنوان کرد: پیروزی انقلاب و فتح خرمشهر با همت رزمندگان و رهبری امام راحل و به خصوص یاری خداوند محقق شد و وظیفه ما این است که نگذاریم نام و یاد امام (ره) و شهدا به فراموشی سپرده شود و امسال نیز با برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و سالروز فتح خرمشهر و تقدیر و تشکر از رزمندگان، آنها را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول