اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

برخی از بخشنامه‌ها صادرات را به چالش می‌کشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: برخی از بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها صادرات و مسائل ارزی را در کشور به چالش می‌کشد.

برخی از بخشنامه‌ها صادرات را به چالش می‌کشد

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان برای پیشبرد اهداف خود برنامه‌های مدونی را تدوین کرده است.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان زنجان به واسطه سابقه 17 ساله خود در زمینه صنعت، تولید و تجارت عملکرد خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: رویکرد فعلی اتاق بازرگانی در سال‌جاری شامل محورهای مختلفی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه افزایش سهم صادراتی استان یکی از مهم‌ترین رویکردهای اتاق در سال‌جاری است، تصریح کرد: با وجود مشکلات سال گذشته سهم صادرات استان قابل توجه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در مقایسه با سال‌های گذشته ارقام صادراتی زنجان از پایداری برخوردار است، ادامه داد: 66 درصد از صادرات استان در حوزه مواد معدنی و صنایع وابسته به معدن است.

جمیلی با بیان اینکه صنعت استان زنجان جزو صنایعی به شمار می‌رود که در شرایط سخت قابلیت رونق دارد، افزود: نگاه و توجه ویژه به معدن اقتصاد استان را متحول می‌کند.

وی با اشاره به اینکه صادرات یکی از مهم‌ترین مباحث بخش اقتصاد در کشور است، اضافه کرد: برخی از بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها صادرات و مسائل ارزی را در کشور به چالش می‌کشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه امروز یک صادرکننده به ثبات نیاز دارد، یادآور شد: باید شرایط مناسب برای صادرات در استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شش کمیسیون فعال در اتاق بازرگانی استان زنجان وجود دارد، گفت: ارتباط خوبی بین اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور ایجاد شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول