اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

آل‌اسحاق یک اقتصاددان برجسته است، اهل بده بستان نیست

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آل‌اسحاق یک اقتصاد دان برجسته بوده و اهل بده بستان نیست

آل‌اسحاق یک اقتصاددان برجسته است، اهل بده بستان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که چرا حزب موتلفه اسلامی یحیی آل‌اسحاق را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی کرده است، اظهار کرد: چون آقای دکتر آل‌اسحاق از خانواده شهید بوده و با نداری درگذشته دوران بسیار سختی را گذرانده‌اند، خانواده‌اش از مبارزان قبل از انقلاب بوده و بعد از انقلاب اسلامی همگی برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بسیار تلاش کرده و زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و یک اقتصاددان برجسته و اهل بده بستان نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: دکتر آل‌اسحاق در سفرهای خود به استان‌های کشور دیدگاه‌های خود را در مورد اقتصاد کشور به طور واضح و آشکار بیان کرد و برون رفت از بحران‌ها را بازگو می‌کنند.

مقدسی‌بخشایش در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سالگرد حمله آمریکا به جمهوری اسلامی ایران از طریق صحرای طبس گفت: در این طرح حمله شکست سنگینی را آمریکا تحمل و تا دنیا هست این کار ننگین و سخیف شیطان بزرگ در تاریخ ماندنی است و هرگز آمریکای جنایتکار آن را نمی‌تواند از ثبت تاریخ پاک کند و این ننگ همیشه بر پیشانی ذلت‌بار آن کشور حک شده و از بین رفتنی نیست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در مورد انفجارها و کشتار دسته جمعی در کشورهای اسلامی، ناتو را گناهکار دانسته و نام القاعده را بهانه‌ای در دست دشمنان اسلام می‌داند.

وی ادامه داد: همه درگیری‌های بین مسلمانان را به گردن سیا و موساد که آلت ناتو است انداخته و همه جنایت‌های هولناک را محکوم می‌کنند، چون ناتو و آمریکا خودشان را در خطر نابودی می‌بینند، دیگران را نیز می‌خواهند نابود کنند و این هوشیاری کشورهای اسلامی را می‌طلبد که هوشیار باشند، دست از برادرکشی بردارند و بر علیه دشمن مشترک که همان شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل است مبارزه کنند که مصلحت همه مسلمین در این است.

مقدسی در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: مردم مثل همیشه با حضور پرشکوه خود یک حماسه سیاسی دیگر خلق خواهند کرد و مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول