اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان عنوان کرد

برگزاری کارگاه‏ها و همایش‏های مختلف اقتصادی در سمنان

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: کارگاه‏ها و همایش‏های مختلف اقتصادی به مناسبت حماسه سیاسی و اقتصادی در سمنان برگزار می‏شود.

برگزاری کارگاه‏ها و همایش‏های مختلف اقتصادی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی در همایش تحقق شعار سال با رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان که با مشارکت دانشگاه سمنان در تالار دانش دانشکده علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: مظهر حماسه سیاسی، حضور پرشور مردم در انتخابات پیشرو و مظهر حماسه اقتصادی نیز فعال‏سازی ظرفیت‏های عظیم ملی است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‏ها، رویکرد اقتصادی دارند، جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری کارگاه‏ها و همایش‏های مختلف اقتصادی می‌کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تا با دانشگاهیان سمنان و سایر دانشگاه‏ها همکاری مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و .... داشته باشد که نمونه بارز آن نیز برگزاری اولین کرسی آزاداندیشی در دانشگاه سمنان بوده است.

تحلیل محتوای مطبوعات محلی توسط جهاد دانشگاهی سمنان

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان از تحلیل محتوای مطبوعات محلی توسط جهاد دانشگاهی این استان خبر داد.

رهایی اظهار کرد: طرح پژوهشی تحلیل محتوای مطبوعات محلی استان سمنان از سال‏های 84 تا 91 توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان اجرا می‏شود.

وی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جهاد دانشگاهی این استان، این طرح پژوهشی اجرایی می‏شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: در همین راستا و برای اجرای این طرح پژوهشی یک قرارداد بین جهاد دانشگاهی این استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان منعقد شده است.

رهایی با بیان اینکه این طرح در سال جاری اجرا می‏شود، اضافه کرد: در این طرح پژوهشی مطبوعات محلی استان سمنان از سال‏های 84 تا 91 که محصولات خبری مختلفی تهیه کرده‏اند، تحلیل محتوا می‏شوند.

انتهای پیام/74004/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول