اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

مراکز تفریحی و اقتصادی اصفهان رفاه حال شهروندان را تامین کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مراکز تفریحی و اقتصادی اصفهان باید از لحاظ تنوع جنس، کالا و کمیت آن در راستای رفاه حال مردم و شهروندان برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند در اقتصاد خودشان و مردم تاثیرگذار باشند.

مراکز تفریحی و اقتصادی اصفهان رفاه حال شهروندان را تامین کنند

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سیتی سنتر اصفهان برای اقتصاد اصفهان یک امتیاز محسوب می‌شود و البته در ابتدا این مجموعه دارای یکسری مشکلات بود که با مدیریت به موقع این مرکز این مشکلات در حال حاضر برطرف شده است، تاکید کرد: علما و روحانیان و برخی از نمایندگان مجلس از این مرکز اعلام رضایت داشته‌اند که سبب خرسندی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: سیتی سنتر با در اختیار گذاشتن مکانی آرام توانسته محیطی برای گشت و گذار شهروندان فراهم کند و در این مورد تاثیرات فراوانی داشته است.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چنین مراکزی باید از لحاظ تنوع جنس، کالا و کمیت آن در راستای رفاه حال مردم و شهروندان برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند در اقتصاد خودشان و مردم تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: بنده نسبت به این مجموعه اعتراض‌هایی داشتم و در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان هم اعلام کردم، اما با نظر علما، روحانیان و مردم انقلابی در مورد اینکه مشکلات موجود بر طرف شده است بنده هم باید اعلام کنم با توجه به تایید این افراد بنده هم هیچ مخالفتی با این مجموعه ندارم.

رهبر ادامه داد: این مجموعه یک مدرنیته در جامعه اقتصادی است و مردم ما هم به دنبال کالای مناسب و با کیفیت هستند.

وی در ادامه بیان کرد: اصفهان شهری با ویژگی‌های منحصر به فرد از لحاظ انقلابی است و شاهدیم در زمان جنگ در یک روز در اصفهان 300 شهید تشییع شد که این نشان از تدین اسلامی و انقلابی مردم اصفهان است و به همین منظور باید تمامی رفتار در این شهر با گرایش، مذهب و دین مردم اصفهان همخوانی داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: در ابتدا ساخت و ساز در اصفهان سیتس سنتر سرویس‌های بهداشتی فرنگی استفاده شده بود که مخصوص کشورهای غربی بود که با توجه و برنامه ریزی مدیریت این مرکز این مشکل برطرف شد و باید اعلام کنم در اصفهان سیتی سنتر فروشندگان با حجاب و پوشش اسلامی تردد می‌کنند که جای خوشحالی دارد.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول