اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دست توانمند کارگران حماسه اقتصادی را بهتر رقم می‌زند

استاندار اردبیل گفت:‌ دست توانمند کارگران در عرصه تولید و کارآفرینی شایسته و بهتر می‌تواند خلق حماسه اقتصادی را رقم بزند.

دست توانمند کارگران حماسه اقتصادی را بهتر رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه اردبیل که در سالن ولایت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: قشر بی‌ادعا اما پرتوان کارگر سرزنده و بالنده در عرصه تولید و افزایش بهره‌وری حاضر است و هرگز حاضر نیست اقتصاد پویا و توانمند کشور را فدای برخی مصلحت‌اندیشی‌ها بکند.

وی با بیان اینکه در عرصه تولید ملی و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی حضور پرتوان کارگران نقطه تحول و عطفی در جامعه خواهد بود، تصریح کرد: امروز در تمام دنیا چرخه اقتصادی به دست کارگران است و هرگونه غفلت و بی‌توجهی به این قشر بزرگ‌ترین آسیب را به عرصه اقتصادی وارد می‌کند.

نیکزاد، توجه به معیشت کارگران و متناسب‌سازی حق و حقوق آنها با شرایط تورمی جامعه را جزو الزامات توصیف کرد و ادامه داد: ما اگر امروز کار و تلاش، سازندگی و ارتقای کیفیت تولید را شاهد هستیم و به جای واردات بی‌رویه، صادرات ما روزبه‌روز افزون‌تر می‌شود همه در سایه مجاهدت کارگران در سنگر آگاهانه تولید است.

رئیس شورای اداری استان خاطرنشان کرد: اگر نبی مکرم اسلام (ص) دست کارگری را می‌بوسد و او را سرمایه معنوی خطاب می‌کند، همه به دلیل عزت و عظمتی است که امروز کارگران ما آراسته و مزین به بهترین خصلت‌ها و شایسته‌ترین اراده‌ها در نجات کشور از وابستگی است.

لایحه سختی کار به زودی در مجلس مطرح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه به زودی لایحه سختی کار همزمان با رأی اعتماد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده و به تصویب می‌رسد، گفت: امیدواریم در این لایحه شرایط سختی کار کارگران مورد توجه قرار گرفته و آنها بتوانند حق و حقوق خودشان را به معنای واقعی دریافت کنند.

کمال‌الدین پیرمؤذن افزود: اگر امروز در عرصه اقتصادی و تولید با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، ناشی از برخی بی‌تدبیری‌های داخلی است؛ در حالی که تحریم دشمن کمتر از 30 درصد آثار اقتصادی به همراه داشته است.

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز نقش کارگران را دلسوزانه و کارآمد در خوداتکایی کشور توصیف کرد و اظهار داشت: شایسته نیست حق و حقوق کارگران به دلایل مختلف نادیده گرفته شود.

سردار جلیل بابازاده خاطرنشان کرد:‌ کارگران شریف‌ترین قشر جامعه هستند که در نهایت ساده‌زیستی سعی می‌کنند نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن ادای وظیفه کنند.

انتهای پیام/62006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول