اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کارگران کوهبنانی تلاش وافری در حماسه اقتصادی دارند

فرماندار کوهبنان گفت: با دارا بودن بیشترین معادن زغال‌سنگ کارگران کوهبنانی تلاش وافری در حماسه اقتصادی دارند.

کارگران کوهبنانی تلاش وافری در حماسه اقتصادی دارند

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به هفته کارگر و اینکه کوهبنان شهرستانی معدنی و کارگری است، اظهار داشت: اسلام به عنوان مکتب نجات‌بخش و تعالی‌بخش انسان‌ها از هر قشر، ملت، نژاد و وابسته به هر بخشی از جهان، قشر کارگر را دارای ارزش و حرمت می‌شناسد.

وی با بیان اینکه ساعات کار در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، لحظات عبادت و ساعات ادای دین به شهیدان، محرومان و مستضعفان جامعه است، افزود: کار سلاح کارگران است که از این سلاح باید برای تداوم انقلاب، گسستن زنجیر وابستگی و در نهایت کسب استقلال اقتصادی استفاده شود.

متقی خاطر نشان کرد: قبول کار و مسئولیت لازمه زندگی شرافتمندانه در اجتماع بشری است و کسی که می‌خواهد با عزت و آبرومندی زندگی کند، باید خود عضو مفید جامعه باشد و با شایستگی کاری را بر عهده گیرد تا دیگران از حاصل کار او سودمند شوند.

وی اظهار داشت: فرومایگانی که از قبول مسئولیت و انجام دادن کار شانه خالی می‌کنند در زندگی سربار مردم و مورد نکوهش اسلام و منفور جوامع بشری هستند و بیکاری و تن‌پروری آنان را به راه فساد اخلاق و تباهی سوق می‌دهد و در منجلاب رذالت‌ها غرق می‌سازد.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: امروز حربه کار، تلاش و ابتکار در دست کارگران از بزرگ‌ترین حربه‌هایی است که می‌تواند به نفع انقلاب اسلامی و بر ضد عناصر ضدانقلاب چه در خارج و چه در داخل به کار گرفته شود.

متقی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از گردش چرخ‌های عظیم کارخانجات، تولید بالا و شادابی کارگران در محیط کار در کشور ما ناراحت هستند، خاطر نشان کرد: شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری یعنی حماسه اقتصادی با کار کارگران و تلاش همه کسانی که می‌توانند برای قطع وابستگی حرکت کنند، به تحقق و عینیت می‌رسد.

وی با اشاره به معادن انبوه زغال‌سنگ در کوهبنان عنوان کرد: بیشترین ذخایر زغال‌سنگ استان کرمان در شهرستان کوهبنان وجود دارد و کارگران معادن با کار و تلاش خستگی‌ناپذیر خود در عرصه جهاد اقتصادی فعالیت چشمگیری دارند.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول