اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مشارکت فراگیر زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مشارکت فراگیر بهترین فرصت و زمینه را فراهم می‌آورد تا حماسه سیاسی و اقتصادی رقم بخورد.

مشارکت فراگیر زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی شوراها در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی و مشارکت فراگیر ملت در صحنه‌های تصمیم‌گیری، انتخابات شوراهاست که 24 خرداد ما به مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات شوراهای شهر و روستای قوی و برنامه‌ریز صورت می‌گیرد.

وی شکل‌گیری شوراها را یکی از ارکان حاکم شدن دموکراسی واقعی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: ثمره این حرکت توجه به عمران و آبادانی بیشتر و در نتیجه نشاط اجتماعی بوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در 24 خرداد ماه ملت ما با احساس تکلیف به ادای دین در خلق حماسه سیاسی با انتخاب بزرگ دست به کار ماندگار می‌زنند، یادآور شد: ما در حقیقت با حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات پیش‌رو هم لبیکی واقعی به ندای رهبر فرزانه انقلاب خواهیم گفت و هم اعتلای مردم‌سالاری دینی را یک‌بار دیگر به جهانیان نشان می‌دهیم تا ثابت شود این ملت 35 سال است که مشق آزادگی و مرام آزاد زیستن دارد.

پیرموذن با قدردانی از همراهی استاندار اردبیل به عنوان محصول شورای شهر و همچنین زحمات قرآن‌نویس به عنوان رئیس شورای استان به عنوان دلسوز‌ترین و مردمی‌ترین نیروی شورا و به عنوان پدر شورای شهر و روستا گفت: بنده معتقدم بها دادن به نیکزاد‌ها غرور ملی و منطقه‌ای ما را اعتلا می‌بخشد چرا که خود استاندار اردبیل نیز محصول شوراست که توانسته عزت‌مندانه چهار سال با همراهی شورای شهر اردبیل در این خطه در سمت شهرداری انجام وظیفه کند.

احقاق حق و حقوق شوراهای روستایی را پیگیری می‌کنم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار تاسف از بی‌توجهی به شوراهای روستاها و برخوردار نشدن آنها از حق و حقوق اولیه و در حد مکفی عنوان کرد: بی‌تردید کارنامه شوراهای شهر و روستا در دور سوم نشان می‌دهد که آنها با دلسوزی کامل در صحنه خدمت‌رسانی حاضر بوده و در اوج عزت و حرمت توانستند کارهای ماندگار انجام دهند.

عضو فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به اینکه ما راهی جز مشارکت آحاد مردم برای بهبود سرنوشت کشور نداریم، افزود: قطعاً شوراهای چهارم باید از توانمندی‌ها، اندوخته علم، مهارت و تجربه بهره‌مند باشند تا بتوان زمینه و بستر تحولی را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن در پایان سخنان خود اذعان داشت: این اصل را نباید فراموش کرد که شوراهای شهر و روستا محل سیاسی‌بازی و باند‌بازی و طایفه‌گرایی نیست بلکه اجتماعی است تا مشکلات شهر و روستا مورد رصد قرار گرفته و در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول