اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلامرضا مختاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر شد

غلامرضا مختاری به‌ عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی بوشهر معرفی شد.

غلامرضا مختاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز در نشستی با حضور مدیران اقتصادی استان بوشهر، مدیر جدید منطقه ویژه بوشهر معرفی شد.

غلامرضا مختاری سابقه مدیرعاملی بانک ملت استان‌های بوشهر و فارس را دارد و سیامک احمدی نیز پیش از این عضو شورای شهر بوشهر بوده است.

استاندار بوشهر در این نشست خدمتگزاری خالصانه به مردم را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و تاکید کرد: همه ما مسئولان باید به‌ عنوان نوکران مردم خدمتگزار واقعی باشیم چرا که مردم ولی‌نعمتان ما هستند.

فریدون حسنوند با بیان اینکه ظرفیت‌های استان به‌ گونه‌‌ای است که نباید حتی یک بیکار هم داشته باشد، گفت: شرایط اقتصادی استان به نحوی است که نرخ بیکاری در بوشهر باید صفر باشد.

حسنوند همچنین بر استفاده بهینه از سفر هیئت دولت به استان تاکید کرد و ادامه داد: باید از فرصت حضور هیئت دولت در استان بهره لازم را ببریم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: موظفیم زمینه‌های ایجاد حماسه اقتصادی که در حماسه سیاسی متبلور است را فراهم کنیم تا فشار دشمن که برای شکستن اراده ملت ایجاد شده با شکست روبه‌رو شود‌.

حسنوند با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های فراوان شغلی است، گفت: لازم است مسئولان یک بار دیگر در اولویت شغلی استان بازنگری کنند.

انتهای پیام/66006/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول