اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

47 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زنجان به بانوان اختصاص دارد

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل زنجان گفت: 47 درصد آموزش‌ها در استان به بانوان اختصاص یافته است.

47 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زنجان به بانوان اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نادر مرادی صبح امروز در جریان بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از فنی و حرفه‌ای ضمن معرفی اهداف و رسالت‌های این سازمان به عملکرد و تعهدات آن اشاره کرد و افزود: حمایت‌های مراجع تاثیر‌گذار و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در هدایت افراد به ویژه بانوان در مهارت‌آموزی موثر است.

وی با اشاره به راهبرد چهارم سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مبنی بر تحقق عدالت اجتماعی که به توانمند‌سازی بانوان اختصاص دارد، افزود: در این راستا 47 درصد آموزش‌ها در سطح استان زنجان به بانوان اختصاص یافته است‌.

این مسئول با اشاره به رویکردهای جدید سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای از جمله آموزش‌های بازار محور که شامل فرایند آموزش، تولید و فروش است، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان زنجان در آموزش‌های بازار محور به عنوان پایلوت انتخاب شده است فضایی با حمایت اداره کل امور بانوان استانداری زنجان به این آموزش‌ها اختصاص می‌یابد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل استان زنجان با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی به بانوان با توجه به نیاز‌سنجی‌های بازار کار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از استراتژی‌های این اداره کل ارائه آموزش‌ها مبتنی بر تقاضا‌محوری و نیازهای بازار کار و بانوان در سطح استان زنجان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز با اعلام حمایت از ارائه آموزش‌های مهارتی به صورت بازار محور اظهار کرد: با توجه به فضای موجود در پارک بانوان زنجان و فرهنگسرای کوثر پیشنهاد ایجاد کارگاه‌های آموزشی بازار محور در این مکان‌ها ارائه می‌شود.

رئیس مرکز فنی الزهراء ‌زنجان نیز با اعلام آمادگی این مرکز در ارائه آموزش‌ها به بانوان اظهار کرد: سال گذشته آموزش بانوان در شهر و روستا و اجرای 215 دوره آموزشی به تعداد 3 هزار و 398 نفر معادل 600 هزار و 731 نفر ساعت بوده است.

پریسا علمیردانی تعداد دوره‌های پیش‌بینی شده در سال‌جاری را 250 دوره عنوان کرد.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول