اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان:

فنی و حرفه‌ای در حال منزوی و محدود شدن است

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان گفت: فنی و حرفه‌ای مرتباً در حال منزوی و محدود شدن است.

فنی و حرفه‌ای در حال منزوی و محدود شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هادی توسلی شامگاه یکشنبه در نشست با نماینده مردم دشتستان اظهار داشت: توسعه توان علمی و فنی در جامعه یکی از مأموریت‌های اساسی و محوری است که فنی و حرفه‌ای با به‌کار‌گیری ابزار و امکانات مختلف برای تحقق آن کوشیده است.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ارتقای توان کاری جامعه از دستاوردهای مهمی است که در ادامه فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای شاهد آن هستیم و در شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر چنین رویه‌ای را شاهد بوده‌ایم.

توسلی بیان داشت: نیازسنجی آموزشی در ارائه آموزش‌های لازم و مورد نیاز تنها راهکار پرورش نیروی متخصص و ماهر است که فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان برنامه‌های خود را بر این اساس استوار کرده است.

وی اضافه کرد: از این طریق فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان بحران فقر مهارتی را در میان کارگران صنایع و صنوف مهار کرد و دوره‌های آموزشی مورد نیاز این بخش را پس از نیازسنجی آموزشی برنامه‌ریزی و به اجرا درآورد.

این مسئول اذعان داشت: بازدید نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فرصت مغتنمی برای این نهاد محسوب می‌شود و امیدواریم با تلاش‌های پیگیر و مستمر وی شاهد رفع مشکلات فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان باشیم.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تنها جایی است که می‌تواند صنعت و آموزش را در کنار همدیگر قرار دهد، اما متأسفانه همواره مورد بی‌مهری بوده و در طرح‌های کلان کشور نگاه مناسبی به آن وجود ندارد.

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان ابراز داشت: فنی و حرفه‌ای مرتباً در حال منزوی و محدود شدن است و امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس شاهد رشد و شکوفایی آن باشیم.

توسلی گفت: شهرستان دشتستان توانمندی و پتانسیل بالایی در عرصه‌ نیروی کار انسانی را در خود جای داده است و با فعالیت و برنامه‌های فنی و حرفه‌ای و تربیت نیروی کار ماهر می‌توانیم شاهد شکوفایی بیش از پیش پتانسیل انسانی این شهرستان باشیم.

به گزارش فارس، کمبود امکانات و مواد اولیه کارگاه‌ها، تجهیز کارگاه‌های جدید و تعویض دستگاه‌های فرسوده، ساختمان‌های جدید و مشکلات رفاهی کارآموزان و مربیان از جمله مواردی بود که توسط کارکنان فنی و حرفه‌ای دشتستان مطرح شد و خواستار پیگیری نماینده دشتستان برای رفع این مشکل شدند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول