اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز تحقق حماسه سیاسی هستند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز تحقق حماسه سیاسی هستند.

دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز تحقق حماسه سیاسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در دیدار با کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد یاسوج اظهار کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم در جهت اهداف انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به وجه تمایز انسان با دیگر موجودات پرداخت و گفت: انسان در این وجه تمایز دارای علم و عقل بوده، اندیشه جهت علم را روشن می‌کند و علم مسیر عقل را روشن می‌کند؛ از این رو هیچ کدام بدون دیگری ارزش و معنایی ندارد.

ملک‌حسینی، دانشگاه‌ها را مهد علم و دانش عنوان کرد و بیان داشت: حجت درونی عقل است، عقل همان اندیشه است که جهت را روشن می‌کند و حجت بیرونی انسان نیز انبیاء، رسول و ائمه معصوم (ع) هستند که رمز شکوفایی و روشنی مسیر بشریت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، رسالت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان را رسالت فرهنگی عنوان کرد و گفت: این رسالت با حضور و همکاری همه جانبه دانشگاهیان امکان‌پذیر بوده، از این رو این نهاد آمادگی کامل برای شنیدن گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادات لازم و سازنده در تمامی زمینه‌ها را دارد.

بصیرت‌مندی و شاکله اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در صدور حکم ولی‌فقیه مؤثر بود

این استاد حوزه و دانشگاه به علت صدور حکم نمایندگی ولی‌فقیه از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: آنچه در صدور حکم معظم‌له مؤثر بود، ایشان احساس کردند که مردم کهگیلویه و بویراحمد مردمی فهیم، بصیرت‌مند و دارای شاکله شخصیت اجتماعی هستند که با درخواست مردم این استان موافقت کردند و اینجانب به عنوان نماینده ایشان برگزیده شدم.

ملک‌حسینی اذعان کرد: جامعه‌ای که فرهنگ آن اصلاح شده است، جامعه‌ای درست و پیشرو در همه زمینه‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه به نامگذاری سال با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و یادآور شد: معظم‌له با توجه به آگاهی و هوشیاری کامل، امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که خلق حماسه سیاسی با همت و مدد دانشگاهیان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول