اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد سنندج:

بصیرت رمز تحقق حماسه سیاسی در کشور است

یک استاد دانشگاه با تأکید بر مقاومت ملت ایران در برابر دسیسه‌های دشمنان انقلاب، داشتن بصیرت در ادامه راه را رمز تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد.

بصیرت رمز تحقق حماسه سیاسی در کشور است

لاوین زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر انقلاب گفت: ملت ایران همواره نشان داده که در تبعیت از فرامین ولی‌فقیه زمان ذره‌ای تردید نخواهد کرد.

وی با یادآوری توطئه‌های دنیای غرب در برابر نظام اسلامی، مقاومت مردم را ستودنی دانست و اظهار کرد: امروز هم برخورداری از بصیرت رمز تحقق حماسه سیاسی خواهد بود.

استاد دانشگاه آزاد سنندج با بیان اینکه ایستادگی در مقابل دشمنان هزینه‌هایی بر ملت ایران تحمیل کرده است، خاطرنشان کرد: وجود بصیرت در میان مردم بازدارنده دشمن از نیل به اهداف پلید خود بوده است.

زمانی با اشاره به حضور طوایف مختلف در کشور تأکید کرد: دشمنان همواره و با استفاده از تمامی ابزارها در تلاش برای تجزیه ایران بوده‌اند و اگر ملت هوشیاری نشان نمی‌داد امکان به وجود آمدن بحران‌هایی در کشور وجود داشت.

این صاحب‌نظر وحدت و وفاق ملی را زمینه‌ساز دستیابی به اهداف انقلاب ذکر کرد و گفت: با عبور از منیت‌ها و تمرکز بر حول محور عزت ملی و اسلامی نیل به آرمان‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

وی همدلی و اتحاد را مترادف با گذشتن از خودخواهی و دنبال کردن آرمان‌های جمع و اهداف ملی دانست و افزود: تنها در این صورت به آن چیزی که شایسته نظام اسلامی است، دست خواهیم یافت.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه در طول سال‌های عمر انقلاب وحدت و همدلی عامل برون‌رفت از بحران‌های گوناگون بوده است، خاطرنشان کرد: این وفاق ملی در سایه ایمان به خداوند حاصل شده است.

زمانی، ترجیح منافع شخصی بر منافع ملی را به مانند آنچه در قضیه فتنه سال 88 اتفاق افتاد، سم مهلکی برای انقلاب عنوان و تأکید کرد: برای دستیابی به عزت باید از غیر خدا قطع امید و بر مبنای اصول نظام حرکت کرد.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند، پیوند و اتحاد ملی به منظور فائق آمدن بر این دسیسه‌ها را ضروری دانست و افزود: در صورت تحقق این امر دشمنان مأیوس شده و تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

این صاحب‌نظر با اشاره به اینکه پیروزی به معنای رفاه مطلق اقتصادی نیست، تصریح کرد: ملت و نظام ایران به دنبال اهداف والاتری هستند که اصل زندگی دنیوی و اخروی بر مبنای آن بنا شده است.

استاد دانشگاه آزاد سنندج با بیان لزوم مدنظر داشتن عوامل زمینه‌ساز موفقیت‌های گذشته کشور، حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی را موجب بیمه ‌شدن نظام و انقلاب دانست و اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور نیز در گام دوم بسترساز حرکت کشور در راستای اهداف انقلاب و غلبه بر مشکلات خواهد بود.

وی در پایان گفت: حضور ملت در عرصه انتخابات بزرگ و تاریخی برای کسانی است که بدون عناد و کینه‌ورزی نظاره‌گر جدال حق و باطل هستند.

انتهای پیام/79012/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول