اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه لرستان خبر داد

تولید سرود ملی تحریم در دانشگاه لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: برای نخستین بار در لرستان تولید سرود ملی «تحریم» در دانشگاه لرستان تولید شد.

تولید سرود ملی تحریم در دانشگاه لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی صبح امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی لرستان در خرم‎آباد با اشاره به کسب رتبه سوم کشور توسط معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: سرود ملی تحریم در دانشگاه لرستان تولید شده است و به زودی این سرود رونمایی می‎شود.

وی با بیان اینکه این یک حرکت ارزشمند است، افزود: تلاش می‎کنیم که این سرود در رسانه ملی هم پخش شود.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به کسب رتبه‎های فرهنگی این دانشگاه در سال گذشته گفت: رتبه فرهنگی دانشگاه لرستان بر اساس کارنامه فرهنگی وزارت علوم در سال تحصیلی 90-89 یک کارنامه ضعیفی بوده، اما با تلاش‎هایی که صورت گرفت طبق پایش وزارت علوم این دانشگاه در سال 91 از جایگاه ضعیف به جایگاه خیلی خوب ارتقاء یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: طی سال گذشته 13 کرسی آزاداندیشی در این دانشگاه برگزار شده که کرسی انتخابات و چالش‎های این دانشگاه در سطح کشور برتر شناخته شد.

وی با بیان اینکه طرح کشت زعفران در دانشگاه لرستان در حال اجراست، افزود: در راستای تقویت خلاقیت در انجمن‎های علمی دانشجویی طرح کشت زعفران در دانشگاه لرستان در حال انجام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: 30 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه لرستان فعالیت می‌کنند که طبق رویکرد جدید در این دانشگاه از طرح‎های خلاقانه این انجمن‎ها حمایت می‎شود.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول