اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

مقدمات تحقق حماسه سیاسی در کشور فراهم شده است

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات تحقق حماسه سیاسی در کشور فراهم شده است.

مقدمات تحقق حماسه سیاسی در کشور فراهم شده است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: هر چه بیشتر به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم،‌ تحقق شعار امسال ملموس‌تر می‌شود چراکه با برگزاری باشکوه و باصلابت این دوره از انتخابات می‌توانیم گامی بلند را به سمت حماسه سیاسی برداریم.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که همواره پشتیبان این نظام و آرمان‌هایش هستند لذا هرگز صحنه را خالی نخواهند کرد و با حضوری پرشور در انتخابات این دوره جهانیان را انگشت به دهان خواهند گذاشت.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برای ضربه زدن به این نظام نقشه‌ها و توطئه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کردند، افزود: ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که دسایس دشمنان عملی شود بلکه با حفظ‌ آرمان‌های امام و انقلاب و حضور چشمگیر در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید در این زمینه پیشگام باشند، افزود: مردم با حضور حداکثری در عرصه انتخابات می‌توانند در عرصه سیاسی حماسه‌آفرین باشند.

وی ادامه داد: باید با تلاش مضاعف برای بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمنان حرکت کرده و با حماسه اقتصادی نیاز به بیگانگان را برطرف کنیم.

اکبریان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر سال با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی، سال را نامگذاری می‌کنند، گفت: سیاست و اقتصاد مکمل و لازم و ملزوم هم هستند و اگر توسعه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی توأمان اتفاق بیفتد می‌توان این دستاورد را حماسه‌ای بزرگ دانست و رشد و ترقی جامعه با تحقق این آرمان‌ها صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند با درایت، صلابت و تعهدی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی دارند و با توجه به آرمان‌های شهدا و الگوگیری از آنها در دفاع و پاسداری از میهن به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده مردم کرج ادامه داد: مسئولان باید ولایت‌مدار و همگام با مردم بوده و خط قرمزها را رعایت کنند و پشت سر رهبری حرکت کرده و به عنوان مأمور در رکاب اوامر رهبری باشند تا به شعار سال معظم‌له یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، جامه عمل پوشانده شود.

وی افزود: تکلیف مردم نیز این است که هوشیار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و رهنمودهای ایشان را هر چه تمام‌تر و بدون نقص عملی کنند و در امر ولایت متاع امر رهبری باشند.

انتهای پیام/2302/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول