اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

اتحاد رمز تحقق حماسه سیاسی است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همبستگی مردم رمز خلق حماسی سیاسی از سوی آن‌ها است.

اتحاد رمز تحقق حماسه سیاسی است

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، ضروری است تا با وحدت و همدلی در تحقق این شعار از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به تحریم‌های کشور از سوی استکبار جهانی و شرایط اقتصادی نامناسب مردم، افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه‌های مختلف کشور را تحریم کرده و در سال‌های اخیر به بهانه انرژی هسته‌ای مکرر ایران را تحریم کرده است.

سلطانی، جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور را هدف از اعمال این تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: اعمال این تحریم‌ها به این دلیل است که جلوی پیشرفت کشور گرفته شود و  مردم نسبت به انقلاب دلسرد شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که هرچه بیشتر به این تحریم‌ها و دخالت‌ها ادامه داشته باشد مردم بیش از پیش از انقلاب خود حمایت می‌کنند.

سلطانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: در انتخابات آتی هم مردم با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای این تحریم‌ها را به سمت پیروزی و اقتدار کشور هدایت و مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم مبنی بر لزوم اتحاد و همبستگی مردم و حضور فعال در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در این انتخابات نیز به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حماسه سیاسی مورد تاکید ایشان دوباره توسط ملت بزرگ ایران خلق خواهد شد.

سلطانی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: بسیاری از این مشکلات ناشی از مدیریت نادرست داخلی است و نباید همه این مشکلات را ناشی از تحریم‌های دشمن بدانیم.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول