اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد

‌استخدام 437 نفر در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 437 نفر نیروی دانشگاه علوم پزشکی مراحل پایانی جذب و استخدام را سپری می‌کنند.

‌استخدام 437 نفر در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: با استخدام این تعداد نیرو بخشی از کمبود نیروی حوزه بهداشت و درمان استان برطرف شده و شاهد ارایه خدمات مطلوب‌تر در مناطق شهر و روستایی می‌باشیم.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش عالی سلامت در مشگین‌شهر از مهر ماه در دو رشته فعالیتش را آغاز کرده و شاهد جذب دانشجو در رشته‌های اورژانس و پرستاری هستیم.

پورفرضی از واگذاری چهار دستگاه دیالیز برای تجهیز بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود امکانات و فراوانی مراجعه‌کنندگان این دستگاه‌ها را خریداری و در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌دهیم تا بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.

این مسئول همچنین از خرید و واگذاری چندین دستگاه آمبولانس پیشرفته خبر داد و اضافه کرد: این آمبولانس‌ها به همت نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس خریداری شده که کارایی آنها در فصول سرد سال و برای تردد در مناطق صعب‌العبور بسیار مفید و مؤثر است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: همزمان با هفته دولت برای نخستین بار دستگاه رادیوتراپی به عنوان دستگاه شتاب‌دهنده خطی مداوای بیماران سرطانی در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد:‌ برای خرید این دستگاه 3 میلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت گرفته که امیدواریم هر چه سریع‌تر مراحل تجهیز و تکمیل این مرکز به اتمام برسد.

پورفرضی از سفر قریب‌الوقوع وزیر بهداشت به استان اردبیل با همراهی رئیس جمهور و دیگر مسئولان سخت‌کوش دولت دهم خبر داد و گفت: در این سفر قرار است تعدادی از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به صورت متمرکز افتتاح شود که از آن جمله خرید و نصب چندین دستگاه سی.تی.اسکن، خانه بهداشتی روستایی و شهری، آغاز نمادین طرح پزشک خانواده و برخی دیگر از اقدامات لازم است.

در این جلسه نماینده مردم مشگین‌شهر نیز از معطل ماندن افزایش تخت بیمارستان ولیعصر مشگین شهر تا 177 تخت اظهار گلایه کرد و اظهار داشت: ‌این ارتقا از مصوبات دولت خدمتگزار بوده که امیدواریم هر چه سریع‌تر عملیاتی شود تا در مراجعه و بستری بیماران با مشکلی مواجه نشویم.

یونس اسدی خواستار تسریع در احداث مرکز درمان‌بستر بخش‌های لاهرود، مرادلو و ارشق شد و ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مجموعه‌ها بتوان خدمات شایسته به هموطنان ارایه کرد.

وی افزود: اجرای طرح پزشک خانواده می‌تواند بسیاری از بی‌عدالتی‌ها در حوزه بهداشت و درمان را از بین ببرد و فضای مطلوبی را در خدمت‌رسانی بهتر فراهم آورد.

در این جلسه مقرر شد رقم یک میلیارد تومان از منابع مختلف برای ایجاد مرکز جدید اورژانس مشگین‌شهر در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/62006‌/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول