اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان مطرح کرد

لزوم ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق حماسه سیاسی در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم اتفاق می‌افتد که در این میان با توجه به نقش ویژه دانشجویان، ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق حماسه سیاسی در دانشگاه‌ها ضروری است.

لزوم ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق حماسه سیاسی در دانشگاه‌ها

محمداسماعیل همدانی‌گلشن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند در تحقق حماسه سیاسی با ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری و تبیین معیارهای انتخاب اصلح در بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی، نقش مؤثر خود را ایفا کنند.

وی افزود: دانشگاه‌ها با  اهتمام به بحث پژوهش و فناوری، تبدیل علم به ثروت و همچنین روی‌آوری به تولید محصولات دانش‌بنیان و ایجاد ارتباط‌‌های مؤثر با صنعت می‌توانند در حماسه اقتصادی سهیم باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهانی ادامه داد: همواره نام‌گذاری سال‌ها نشانگر یک تفکر عمیق و در امتداد اهداف سال‌های گذشته بوده است و ما در دانشگاه صنعتی اصفهان مباحثی که سال گذشته آغاز کرده‌ایم را با سرعت بیشتری ادامه می‌دهیم.

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که دانشگاه باید سیاسی باشد؛ تا قبل از تاریخ برگزاری انتخابات به دنبال ایجاد فضای پرشور نشاط سیاسی در دانشگاه هستیم و بدین منظور بسترهای لازم برای حضور افراد مطرح و صاحب‌نظر در دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد شده است تا دانشجویان بتوانند پاسخ سئوالات خود را از آنها دریافت کنند.

همدانی‌گلشن خاطرنشان کرد : ترم جاری تحصیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان از هفتم بهمن آغاز شده است و طبق دستورالعمل وزارتخانه مبتنی بر عدم برگزاری امتحانات از 20 خرداد تا  دوم تیرماه از اساتید خواهش کردیم تا با برگزاری یک هفته کلاس جبرانی بتوانیم تا 20 خردادماه امتحانات را پایان دهیم، در اینصورت دانشجویان می‌توانند در شهرهای خود در زمینه انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول