اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 37

کی‌پور: «حماسه سیاسی» با تبعیت از ولایت محقق می‎شود/ علی‌آبادکتول آمادگی کامل برای انتخاباتی پرشور دارد

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول گفت: راه تحقق «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تبعیت از ولایت و حضور گسترده مردم در صحنه است.

کی‌پور: «حماسه سیاسی» با تبعیت از ولایت محقق می‎شود/ علی‌آبادکتول آمادگی کامل برای انتخاباتی پرشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر کی‌پور صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان علی‎آبادکتول با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به شعار امسال که سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» است، مردم ولایتمدار ما با تبعیت از فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در ایجاد یک حماسه سیاسی همچون گذشته دشمن را مأیوس خواهند کرد.

علی‌آبادکتول آمادگی کامل برای انتخاباتی پرشور دارد

کی‌پور از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: همه مقدمات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در سطح شهرستان علی‌آبادکتول فراهم شده است و عوامل برگزارکننده و نظارتی نیز آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات قانون‌مند و عادلانه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری انتخابات تمام رایانه‌ای نیز، از جهت فنی در شهرستان این امکان وجود دارد که انتخابات را به نحو احسن به انجام برساند.

حدود 2200 نفر در انجام انتخابات همکاری دارند

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول اذعان داشت: علاوه بر تعامل و همکاری خوبی که در سطح شهرستان برای برگزاری انتخابات وجود دارد، تعداد کسانی که در انتخابات همکاری دارند اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی و عوامل پشتیبانی حدود 2 هزار و 200 نفر است.

کی‌پور در خصوص تعداد حوزه‌های انتخاباتی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: تعداد حوزه‌ها بستگی به نوع برگزاری انتخابات دارد که به صورت تمام الکترونیک باشد یا نیمه الکترونیک.

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول افزود: استقبال از ثبت‌نام داوطلبی شوراهای اسلامی شهر و روستا مناسب بوده و نسبت به دوره قبل استقبال بیشتری شده است.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول