اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

مبارزه با طاغوت نخستین آزمون حماسه سیاسی ملت ایران بود

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: نخستین آزمون حماسه سیاسی امت اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت رقم خورد که بعد از شهادت پیامبر اسلام(ص) هیچ حماسه‌ای پایدارتر و ماندگارتر از آن نبوده است.

مبارزه با طاغوت نخستین آزمون حماسه سیاسی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی ظهر امروز در مراسم نخستین یادواره شهدای روستای حسینکی، نوکار و حسن نظام که در مسجد روستای حسینکی برگزار شد، گفت: ملت ایران اسلامی حماسه‌های جاودانی از خود بر جای گذاشته‌‌اند که برای دوستان موجب غرور و سرافرازی بوده و مایه ترس دشمنان و استکبار جهانی شده است.

خسروی افزود: نخستین آزمون حماسه سیاسی امت اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت رقم خورد که بعد از شهادت پیامبر اسلام(ص) هیچ حماسه‌ای پایدارتر و ماندگارتر از آن نبوده است.

فرماندار بوشهر بیان کرد: هر چند آمریکا برخی کشورهای منطقه را با جنگ نظامی اشغال کرد، اما در واقع آمریکا در منطقه جاده صاف کن ایران شده و حاکمیت این کشورها همراه با نظام اسلامی ایران شد.

خسروی با اشاره به اینکه مردم ما هیچ گاه در سختی‌های جنگ و دفاع در مقابل استکبار جهانی سر خم نکرده است، اظهار داشت: دشمن با روش‌ها و شیوه‌های مختلف در طول 35 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی و با تمام قدرت وارده شده تا مردم را به ذلت وادار کند اما روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم ایران اسلامی باعث شده است که در سخترین شرایط مردم در برابر استکبار سر خم فرو نبرند.

وی به تاثیرات دفاع مقدس بر اسیران عراقی اشاره و خاطر نشان کرد: ما از اسیران دشمن آزاد مردانی ساختیم که لشکر 9 بدر به وسیله آنها سازماندهی شد، اما در مقابل دشمن هر چه سعی و تلاش کرد تا به تهدید، تطمیع و آزار و اذیت بتواند اسیران  ایرانی را دستمایه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی بسازند، اسارت برای مردم ایران اسلامی مردان آهنینی ساخت که موجب افتخار نسل‌های بعد از خود باشند.

خسروی به دیگر تاثیرات انقلاب بر اسرای عراقی پرداخت و تصریح کرد: اسیران عراقی چون در دامن جمهوری اسلامی تربیت شدند، به جایی رسیدند که در حال حاضر حاکمیت مردم عراق را با نفوذ معنوی ایران برعهده بگیرند.

وی یادآور شد: شهدا، رزمندگان و جانبازی‌ها و جان‌نثاری‌های آنها مظهر آزادی، آزادگی، شرف، عزت و سرافرازی ملت ایران اسلامی شدند.

وی بیان داشت: دشمنان و استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شیوه‌ها و ترفندهای مختلف از جنگ نظامی گرفته تا شبیخون فرهنگی به‌کار گرفتند تا شاید قدرت این نظام را محدود کنند اما با تدبیر و رهنمودهای مقام  معظم رهبری تمام این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول