اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کهنوج:

دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: مهم‌ترین مرکز برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی هستند.

دانشگاه‌ها مهم‌ترین مراکز تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی هستند

کمال جوانمرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج در زمینه چگونگی تحقق شعار سال جاری اظهار داشت: در مرحله اول باید مفهوم حماسه را تبیین و نقش و جایگاه آن را در جامعه مشخص کنیم، زیرا حماسه فراتر از کار، پشتکار و معادل مجاهدت است.

وی افزود: حماسه امسال رخداد و حرکتی است که باید در تاریخ ایران به عنوان نقطه عطف به شمار آید، حماسه مفهومی است که بنیادهای جامعه را توسعه فزاینده و قابل توجهی می‌دهد و اوج پیروزی‌های یک انقلاب در حماسه محقق می‌شود.

جوانمرد با بیان اینکه همانگونه که در دفاع مقدس حماسه آفرین بودیم، امروزه باید در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی نیز حماسه خلق کرده و معادلات جهان را بر هم زنیم، تصریح کرد: مهم‌ترین مکان برای تحقق شعار امسال دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی هستند.

وی عنوان کرد: حماسه امسال برآیند و نتیجه نام‌گذاری سال‌های گذشته و ثمره اقتصاد مقاومتی است و سالی که در آن تلاش‌ها و کوشش‌ سال‌های گذشته به ثمر می‌رسد.

جوانمرد مشکل اصلی جامعه را مشکل اقتصادی دانسته و با بیان اینکه یکی از عوامل برون رفت از تحریم‌ها تبدیل پژوهش به تجاری‌سازی است، افزود: خود تحریم‌ها سبب به وجود آمدن زمینه برای ایجاد خلاقیت، ابداعات و اختراعات است و ایران اسلامی از این تحریم‌ها بیشترین استفاده را برده و در آینده نه چندان دور شاهد بی‌اثر بودن آن بر اقتصاد کشور هستیم.

وی بر برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی، اقتصاد مقاومتی و کرسی‌های آزاداندیشی برای جوانان تاکید و با بیان اینکه حماسه اقتصادی میوه مقاومت اقتصادی است، اذعان داشت: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خروجی سال تولید ملی و همچنین اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/80008/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول