اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

انتخاب اصلح بعد دیگری از تحقق حماسه سیاسی است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ملزومات تحقق حماسه سیاسی در سال جاری دو موضوع را لازمه این حماسه مهم دانست و اظهارکرد: یکی از این موارد حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات خردادماه و دیگری انتخاب اصلح است.

انتخاب اصلح بعد دیگری از تحقق حماسه سیاسی است

محسن نصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همواره حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های انتخاباتی یک کشور به عنوان پشتوانه سیاسی در منطقه و دیپلماسی بین‌المللی تلقی می‌شود و رمز شکست دشمنان نیز همین حضور مردمی است.

وی افزود: انتخابات خردادماه 92 هم از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به اوضاع بحرانی سیاسی جهان و منطقه، شدت تهاجمات و تحریم‌های دشمنان علیه این نظام، حضور حداکثری مردم می‌تواند افتخار دیگری بر صفحه زرین افتخارات این کشور اضافه کند و خنثی کننده عداوت دشمنان باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بعد دیگر تحقق حماسه سیاسی انتخاب اصلح است، تصریح کرد: شورای نگهبان فقط وظیفه تعیین و تایید نامزدهایی را دارد که حداقل نمره قبولی یعنی 10 را دارند و این در حالی است که مردم ایران باید بهترین فرد برای سکان داری و هدایت دولت یازدهم انتخاب کنند و به عبارت دیگر انتخاب را انجام دهند.

وی با بیان اینکه  برای داشتن یک انتخاب اصلح توسط مردم، در نظر گرفتن یکسری فاکتورها و شاخصه‌های مهم است، اظهار کرد: برای تشخیص شاخصه‌های لازم برای انتخاب فرد مناسب می‌توان به جمله رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی اشاره کرد که دولت آینده باید دارای نقاط مثبت این دولت و عدم نقاط منفی و ضعف این دولت باشد.

نصری افزود: از جمله نقاط منفی این دولت می‌توان از اختلافات زیاد با احزاب و رجل سیاسی، جدال‌ها و تنش‌های اجتماعی، مشکلات عمده اقتصادی معیشتی و  تورم نام برد که به گفته رهبر معظم انقلاب نباید در دولت آینده تکرار شود.

وی تاکید کرد: از جمله نکات مثبت دولت فعلی می‌توان به پرکاری، حفظ و احیای ارزش‌های انقلاب و امام (ره)، سفرهای استانی و سرکشی به مناطق محروم کشور، روحیه استکبارستیزی، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و توجه بیشتر به عدالت اجتماعی اشاره کرد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول