اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 94

بیمارستان دانشگاه آزاد شهرکرد بهره‌برداری می‎شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: تا دو سال آینده بیمارستان وابسته به این دانشگاه تکمیل و به بهره‌برداری می‎رسد.

بیمارستان دانشگاه آزاد شهرکرد بهره‌برداری می‎شود

یاسین صعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح کشور نیز از جایگاه مطلوبی در زمینه‌های فرهنگی برخوردار بوده، برهمین اساس این فعالیت‌ها روز به روز در حال توسعه و گسترش است.

وی افزود: برگزاری نخستین همایش استانی انسان‌های زمینی، قلب‌های آسمانی با هدف تقدیر از خانواده‌های اهداکننده عضو، برگزاری همایش ازدواج آسان با شرکت بیش از 2 هزار و 500 دانشجو، کسب رتبه برتر منطقه‌ای به دلیل شرکت حداکثری اساتید و دانشجویان در مسابقات قرآن و عترت از جمله برخی از اقدامات فرهنگی این دانشگاه محسوب می‎شود.

صعیدی از برگزاری جشن جامع دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اواخر اردیبهشت ماه جاری به مناسبت جامع شدن و ارتقا دانشگاه آزاد واحد شهرکرد جشنی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ادامه از تأسیس بیمارستان وابسته به این دانشگاه تا دو سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات توسعه رشته پزشکی برخورداری از بیمارستان است، به همین منظور قطعه زمینی به مساحت 10 هکتار در شمال دانشگاه با هدف احداث بیمارستان خریداری شده است.

وی برآورد هزینه خرید تجهیزات این بیمارستان را 25 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته این بیمارستان 64 تختخوابی احداث خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر 33 میلیارد ریال وام از سوی صندوق رفاه این دانشگاه به دانشجویان اعطا شد، اذعان داشت: در سال گذشته با توجه به موقعیت اقتصادی کشور نه تنها در این دانشگاه افزایش شهریه نداشتیم، بلکه افزون بر 200 میلیون تومان نیز به دانشجویان تخفیف شهریه داده شد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول