اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به علت عدم تداخل با انتخابات

امتحانات دانش‌آموزان قزوین تا 20 خرداد به اتمام می‌رسد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امتحانات دانش‌آموزان قزوینی به سبب تداخل نکردن با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تا 20 خرداد پایان می‌یابد.

امتحانات دانش‌آموزان قزوین تا 20 خرداد به اتمام می‌رسد

جعفر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون نزدیکی زمان برگزاری امتحانات دانش‌آموزی اظهار داشت: در سال جاری امتحانات دانش‌آموزی به دلیل عدم تداخل با انتخابات ریاست‌ جمهوری از 25 اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و 20 خرداد‌ ماه، یک هفته زود‌تر پایان می‌یابد.

وی پیرامون توسعه فضاهای آموزشی که توسط خیران احداث شده‌اند، بیان کرد: رویکرد اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قزوین در حوزه آموزش، ساخت فضاهای آموزشی به منظور پاسخگویی به نیاز‌های آموزشی بوده و به سمت یک نوبت کردن مدارس پیش‌ می‌رویم و بر همین اساس باید این نیاز‌ها را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: کیفیت‌بخشی به فضاهای آموزشی جزو رویکرد‌ دیگر اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قزوین به‌ ویژه هوشمند‌سازی مدارس است که این امر تکمیل‌کننده کار آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به وظایف اداره‌ کل آموزش و پرورش در برگزاری سالیانه جشنواره خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد: جشنواره‌هایی نیز به صورت شهرستانی در مراکز شهرستان‌ها برگزار شده و تجمیع این جشنواره‌ها در مرکز استان با حضور مسئولان و خیران استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به میزبانی استان قزوین برای مسابقات قرآنی ابراز داشت: استان قزوین در سال جاری میزبان مسابقات قرآن در سطح کشوری است که این مسابقات در دو مرحله برای دانش‌آموزان دختر و پسر در خرداد‌ ماه جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کاری که خیران انجام می‌دهند در واقع یک نوع فرهنگ را در جامعه نهادینه کرده و خیران با این اقدام خود موجب توسعه فرهنگ نیک‌اندیشی و نیکوکاری شده و نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در این حوزه بسیار اثر‌گذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیرامون گزارش نهایی مجموع اسکان نوروزی این استان در تعطیلات نوروزی ابراز داشت: از 28 اسفند‌ تا 14 فروردین‌ ماه 92 بالغ بر 40 هزار نفر در مدارس و فضاهای آموزشی استان قزوین اسکان یافته و نسبت به سال گذشته نیز رشد 60 درصدی را نشان می‌دهد و جلسات مربوط به تابستان و اوقات فراغت نیز در آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول