اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان هلال‌احمر مازندران خبر داد

دانش‌آموزان مازندران دوره‌های امدادی ویژه طی کردند

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: دوره آموزش مهارتی و تکمیلی برای مربیان دانش‌آموزی مقاطع راهنمایی ویژه طرح دادرس دانش‌آموز آماده در روزهای سخت برگزار شد.

دانش‌آموزان مازندران دوره‌های امدادی ویژه طی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، لیلی احمدی بیان داشت: دوره آموزش مهارتی و تکمیلی برای مربیان دانش‌آموزی مقاطع راهنمایی ویژه طرح دادرس دانش‌آموز آماده در روزهای سخت برگزار شد.

وی افزود: در راستای برنامه‌ریزی پایه‌ای جمعیت هلال‌احمر برای کاهش سطح آسیب‌ها در حوادث و بلایای طبیعی در کشور به ویژه در میان کودکان و نوجوانان و پیرو تفاهمنامه همکاری بین معاونت سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر‏، معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با همکاری معاونت سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران و با مشارکت موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال، اقدام به برگزاری این دوره کرده است.

احمدی تصریح کرد: در دوره آموزش مهارتی و تکمیلی مربیان دانش‌آموزی طرح دادرس، 120 نفر شرکت می‌کنند تا مربیان آموزش‌دیده قبل از پایان سال تحصیلی اقدام به برگزاری دوره آموزش مربوطه برای آموزش دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان در دوره آموزشی هشت مبحث با عنوان‌های پناه‌گیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، تریاژ مقدماتی، حمل مصدوم، حمایت حیاتی پایه، پانسمان و بانداژ و آتل‌بندی، چادرزنی و اطفای حریق را فرا می‌گیرند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران یادآور شد: طرح دادرس از 26 تا 29 فروردین ماه در ساری اجرا شد.

انتهای پیام/2296/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول