اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2540 دانش‌آموز

مسابقات نماز و قرآن دانش‌آموزان مازندران آغاز شد

سی و یکمین مسابقات نماز، قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه دانش‌اموزان مازندران در رامسر آغاز شد.

مسابقات نماز و قرآن دانش‌آموزان مازندران آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، افتتاحیه سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر با حضور دانش‌آموزان پسر استان مازندران برگزار شد.

محمدعلی امیری صبح امروز در این مراسم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در این دوره، 2 هزار و 540 دانش‌آموز اعم از دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: در سال گذشته در سطح مدارس استان مازندران از کل 450 هزار دانش‌آموز مازندرانی، 180 هزار دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کرده بودند که این نشان از یک حرکت وسیع قرآنی و معنوی در سطح مدارس استان مازندران دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه دغدغه ما این است تا بتوانیم فرزندانمان را در مسیر قرآن، سازندگی و معنویت قرار دهیم تا دانش‌آموزان بتوانند به درستی شکل گرفته و زمینه‌ساز یک جامعه توسعه‌یافته دینی شوند.

این مسئول ادامه داد: تا جامعه‌ای مورد رضای امام زمان (عج ) داشته باشیم و از هر حیث نمونه و شایسته باشد.

امیری اظهار داشت: امروز این دانش‌‌آموزان زینت‌بخش مدارس و در آینده زینت‌بخش جامعه خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تاثیر گسترده افراد خانواده بر نگرش دینی و معنوی همدیگر عنوان کرد: همانطور که به طور مثال پدر، مادر و یا خواهر و برادر بر همدیگر تاثیر می‌گذارند، مدارس هم تاثیر زیادی بر خانواده دانش‌آموزان دارند.

این مسئول تاکید کرد: مدرسه و خانواده‌ها یک رابطه دوسویه داشته و تاثیر متقابلی بر هم می‌گذارند و غیرقابل توصیف است نوجوانان و جوانانی که روح و جان خود را با قرآن و مفاهیم قرآنی مأنوس کرده و در راه روشنایی و معنویت قدم بر می‌دارند.

به گزارش فارس، سی و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از امروز تا اول اردیبهشت با حضور 2 هزار و 400 دانش‌آموز پسر و هزار و 200 دانش‌آموز دختر در مقاطع راهنمایی و متوسطه آغاز شده است.

انتهای پیام/86024/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول