اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

رامسر میزبان مسابقات فرهنگی دانش‌آموزان مازندران شد

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: از سوم اردیبهشت، مسابقات فرهنگی با حضور یک هزار و 500 دانش‌آموز مازندرانی در اردوگاه میرزا کوچک‌ خان رامسر برگزار می‌شود.

رامسر میزبان مسابقات فرهنگی دانش‌آموزان مازندران شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، حسین کمالی صبح امروز در جلسه روسای اردوگاه‌های فرهنگی اردویی استان مازندران که در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: دیدگاه آموزش و پرورش مازندران این است که با توجه به رسالت خطیر تربیتی و فرهنگی که به عهده دارد به نحو احسن از منابع اردوگاه‌ها استفاده کرده تا به نتایج مورد نظر برسد.

وی افزود: مدرسه به عنوان یکی از فضاهای تربیتی اصلی است که با حضور موثر خانواده‌ها در امر تربیت و پرورش کامل می‌شود و بقیه فضاها که شامل مجتمع‌ها و اردوگاه‌های فرهنگی اردویی است در این مسیر از آنها استفاده می‌شود.

کمالی با اشاره به استفاده از منابع و امکانات اردوگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید آنچه را که در مدارس می‌آموزند به صورت مصداقی و به صورت یک رفتار در اردوگاه‌ها در یک فضای شاد و مفرح به کار گیرند و سعی همه مسئولان آموزش و پرورش در این است که آنها اوقات خوشی را در این مجتمع‌ها بگذرانند.

این مسئول اضافه کرد: معتقد هستیم که اردوگاه‌های فرهنگی و اردویی، بهترین مکان برای دانش‌آموزان بوده که آنچه را آموخته‌اند در این مکان مفرح در کنار یکدیگر به کار گیرند.

وی عنوان کرد: برای هم‌آهنگی میان اردوگاه‌های استان و تبادل تجارب میان آنها، جلساتی گذاشته می‌شود تا هم نتایج بررسی شود و هم از نزدیک شاهد حضور دانش‌آموزان و نحوه استفاده آنها از منابع اردوگاه‌ها باشیم.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فضای طبیعی اردوگاه‌های فرهنگی و اردویی استان مازندران بیان داشت: مجتمع های مازندران از جاذبه گردشگری و مواهب طبیعی برخوردار بوده و به دلیل قرار داشتن در کنار کوه، دریا و جنگل متقاضیان زیادی را از سراسر کشور به سمت خود می‌کشانند.

کمالی متذکر شد: مجتمع میرزا کوچک خان رامسر نیز از اردوگاه‌های ملی است که دانش‌آموزان بسیاری را سالانه در خود می‌پذیرد.

این مسئول متذکر شد: آمارها نشان می‌دهد که حتی تمایل ارگان‌های غیردولتی هم برای استفاده از امکانات این اردوگاه فرهنگی بسیار زیاد است.

این مسئول در پایان اعلام کرد: پس از پایان مسابقات استانی نماز و قرآن در اردوگاه میرزا کوچک‌ خان رامسر، مسابقات استانی در رشته‌های هنری و فرهنگی از سوم اردیبهشت ماه با حضور 1500 دانش‌آموز در این اردوگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌86024/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول