اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

راه‌اندازی فرهنگسرای سیار در برازجان با همکاری دانش‌آموزان و شهرداری

شهردار برازجان از راه‌اندازی فرهنگسرای سیار در برازجان با همکاری دانش‌آموزان و شهرداری خبر داد.

راه‌اندازی فرهنگسرای سیار در برازجان با همکاری دانش‌آموزان و شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی صبح امروز در بازدید از طرح‌های شهرداری برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و برای عمران و آبادانی این شهر اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به طرح‌های عمرانی و جلب رضایت خاطر شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرداری است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

شهردار برازجان با اشاره به اقدامات این شهرداری در تعطیلات نوروز خاطر نشان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدامات قابل قبولی برای اسکان و پذیرایی مهمانان انجام شد و رضایت شهروندان و مهمانان را جلب کردیم.

حسین‌آبادی با تقدیر از دانش‌آموزان در همکاری با شهرداری گفت: همکاری دانش‌آموزان و همیاران شهردار با شهرداری در ایام نوروز 92 قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: طی 2 سال اخیر و همچنین در طول برگزاری مراسم عید باستانی نوروز تلاش همیاران شهردار قابل تقدیر است.

این مسئول ادامه داد: این گروه در چمن‌زنی، شستشو، جمع‌آوری زباله و تمیز کردن پارک آزادی و یادمان شهدای گمنام و همچنین پارک مادر و پارک شهرک شهید بهشتی در طی این ایام همگام با پرسنل سازمان فضای سبز در پاکیزگی اماکن عمومی همکاری خوبی داشته‌اند.

شهردار برازجان از راه‌اندازی فرهنگسرای سیار در برازجان با همکاری دانش‌آموزان و شهرداری خبر داد و ابراز داشت: این مهم با همکاری دانش‌آموزان و همیاران شهردار در فروردین ماه محقق شد.

مسئول روابط عمومی شهرداری برازجان نیز با تجلیل از نقش پررنگ دانش‌آموزان در برازجان اظهار داشت: رنگ‌آمیزی المان میدان شهدا و همکاری در کاشت نهال در خیابان آزادگان از اقدامات گروه‌های داوطلب دانش‌آموزی در برازجان است.

ارسطو قائدی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار با مهمانان نوروزی و معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر برازجان و برگزاری ویژه برنامه بهاری برای کودکان و نوجوانان بخش دیگری از فعالیت‌های این قشر است.

مسئول روابط عمومی شهرداری برازجان عنوان داشت: راهنمایی مسافرین و پاسخ به سئوالات آنان، راه‌اندازی سینما موقت و پخش فیلم‌های سینمایی، کلیپ‌های موسیقی محلی،  پخش انیمیشن و برپایی ایستگاه بلوتوث نیز از دیگر اقدامات همیاران شهردار است.

وی بیان کرد: همچنین در ایام دهه فاطمیه نیز گروه‌های داوطلب دانش‌آموزی نسبت به پخش کلیپ‌ها و برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت این ایام اقدام کردند.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول