اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداری سپاه دامغان خبر داد

ویزیت رایگان دانش‌آموزان مناطق محروم

مسئول بهداری سپاه شهرستان دامغان گفت: دانش‌آموزان مناطق محروم دامغان به همت متخصصان پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان ویزیت شدند.

ویزیت رایگان دانش‌آموزان مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدعلی صرفی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این‏باره بیان کرد: اکیپ‏های بهداشتی به همت بهداری سپاه دامغان به مناطق محروم حسینان و معلمان دامغان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این اکیپ‏ها به مدارس روستاهای حسینان و معلمان دامغان اعزام شدند و در پی آن بیش از 120 دانش‌آموز به صورت رایگان ویزیت شدند.

مسئول بهداری سپاه شهرستان دامغان افزود: هدف از اجرای این برنامه، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و بهره بردن مردم از خدمات بهداشتی بوده است.

صرفی ادامه داد: پزشکان با حضور در این اکیپ، به قشرهای محروم و مستضعف شهرستان دامغان در این روستاها خدمات رایگان ارائه کردند و با حضور در این امر خداپسندانه و خیر خواهانه بر اجرای برنامه نظارت داشتند.

مسئول بهداری سپاه شهرستان دامغان همچنین یادآور شد: به منظور ارتقای آگاهی مردم در زمینه بهداشت دهان و دندان، کلاس‌های آموزشی نیز در این دو روستا برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول