اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

37 پایگاه برای کمک‌رسانی دانش‌آموزان سعدآباد به زلزله‌زدگان

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ایجاد 37 پایگاه در مدارس سعدآباد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان به زلزله زدگان شهرستان دشتی خبر داد.

37 پایگاه برای کمک‌رسانی دانش‌آموزان سعدآباد به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: زلزله هفته گذشته در شهرستان دشتی موجبات تألم و تأثر همه مردم شد و کمک به زلزله‌زدگان وظیفه همگانی است.

وی افزود: از نخستین ساعات وقوع زلزله، شاهد همکاری مسئولان و مردم در امدادرسانی به زلزله‌زدگان بودیم و مردم سعدآباد و فرهنگیان این منطقه نیز کمک‌های زیادی به زلزله‌زدگان داشته‌اند.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ایجاد 37 پایگاه در مدارس سعدآباد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خبر داد و خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه سعدآباد همگام با سایر مردم در امر امدادرسانی به زلزله‌زدگان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند.

امیری‌زاده تصریح کرد: کمک‌ها در اسرع وقت برای زلزله‌زدگان ارسال می‌شود و تا زمان بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده، روند کمک‌رسانی تداوم خواهد داشت.

مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد نیز گفت: برای کمک و همدردی با دانش‌آموزان زلزله زده منطقه کاکی با ایجاد 37 پایگاه در مدارس منطقه سعدآباد، دانش‌آموزان این منطقه ضمن اظهار همدردی با دانش‌آموزان این منطقه کمک‌های نقدی خود را اهداء کردند.

برج ثریا ابراز داشت: این پایگاه‌ها تا دوم اردیبهشت امسال در مدارس منطقه برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان دائر خواهد بود.

وی یادآور شد: باید کاری کنیم که زلزله‌زدگان احساس کمبود نکنند و در این مسیر همه مردم و مسئولان باید وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول