اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور:

تربیت سیاسی و اقتصادی دانش‌آموزان در اولویت قرار گیرد

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزش کشور گفت: باید از فرصت حماسه سیاسی و اقتصادی برای تربیت سیاسی و اقتصادی دانش آموزان استفاده کنیم.

تربیت سیاسی و اقتصادی دانش‌آموزان در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، حامد علامتی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مازندران به تحقق شعار سال جاری مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: شعار امسال رهبری ارزشمند و مقدس است.

وی ادامه داد: سال گذشته سخت‌ترین شرایط اقتصادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و امسال نیز در تحقق شعار حماسه سیاسی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورت دارد.

این مسئول با بیان اینکه حماسه سبب سربلندی و عزت کشور می‌شود، تصریح کرد: امسال سال اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است.

علامتی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی برای تحقق شعار سال جاری وظیفه خطیری دارد؛ باید از فرصت حماسه سیاسی و اقتصادی برای تربیت سیاسی و اقتصادی دانش‌آموزان استفاده شود.

وی انتخابات را تبلور حماسه سیاسی در کشور عنوان کرد و ادامه داد: انتخاب فردی اصلح باید بر اساس شاخصه‌هایی که رهبری فرمودند مطابقت داشته باشد.

علامتی افزود: امتیازات رئیس جمهورهای پیشین منهای نقاط ضعف بهترین مشخصه برای رئیس جمهور آینده است.

وی با اشاره به تودیع و معارفه دو مسئول در اتحادیه انجمن‌های اسلامی مازندران ادامه داد: تشکیلات ما تودیع و معارفه ندارد، جابجایی مدیران تعویض سنگر است.

علامتی با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از همان سال‌های نخستین انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت، یادآور شد: پایه‌گذاری اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی از طریق پیشکسوتان فرهنگ و بسیج صورت گرفت.

وی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی را پویا و با برنامه دانست و اضافه کرد: اجرای برنامه فرهنگی و پرورشی اندیشه مطهر و کوثر جنبش دانش‌آموزی از سوی مازندران و تسری آن در سطح کشور کار خوبی بود که این استان را در سطح کشور شاخص کرد.

علامتی با تاکید بر اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با استفاده از توانمندی‌های موجود، دانشگاهیان و فارغ‌التحصیلان، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی بی‌نظیری را می‌توانند طراحی کنند، اظهار داشت: امیدواریم مازندران استان معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور شود.

به گزارش فارس، در این مراسم صابر قربانی که به مدت چهار سال به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مازندران فعالیت می‌کرد، تجلیل و نعمت الله یونسی نیز طی حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور به مدت دو سال به عنوان مسئول این نهاد فرهنگی، سکان امور را در دست گرفت.

نعمت‌الله یونسی بیش از این مدیریت کشوری را در مرکز فرهنگی و تبلیغی آینده‌سازان قم برعهده داشت و هم‌اکنون به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/86006/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول