اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بین‌المللی پرس سینه ترکیه

وزنه‌برداران زنجانی طلایی شدند

سعید حقی و علی نصرتی دو وزنه بردار زنجانی در رقابت‌های بین‌المللی پرس سینه ترکیه مدال طلا کسب کردند.

وزنه‌برداران زنجانی طلایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در مراسم استقبال از این قهرمانان که ظهر امروز در محل سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان و با حضور جمعی از وزنه برداران نونهال، نوجوان، اهالی هیئت و پیشکسوتان برگزار شد، سعید امیدی، رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان با بیان اینکه این موفقیت را به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: در سایه حمایت و همکاری بتوانیم در سال‌جاری شاهد کسب موفقیت‌های بزرگ برای وزنه برداری و ورزش استان باشیم.

در ادامه یکی از مشوقان و پیشکسوتان این رشته ورزشی که در سایه حمایت‌ها و توجه ویژه وی این دو قهرمان در رقابت‌ها شرکت کرده بودند، در سخنانی با یادی از دوران ورزشی خود افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که در سایه توجه و حمایت پیشکسوتان وزنه برداری استان شاهد موفقیت‌های نسل جوان در میادین بین‌المللی هستیم.

نصرالله سائلی تغییرات صورت گرفته در هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان را نقطه عطفی در رشد و توسعه این ورزش عنوان و اظهار امیدواری کرد: اهالی وزنه برداری زنجان در سایه مدیریت جناب امیدی بتوانند عناوین ارزنده قهرمانی را در رقابت‌های مختلف کسب کنند.

وی ضمن تبریک به سعید حقی و علی نصرتی دو قهرمان رقابت‌های بین‌المللی ترکیه در پرس سینه اظهار کرد: کسب این عنوان می‌تواند زمینه تشویق و بالا بردن اراده را در بین نوجوانان و جوانان وزنه برداری شهرمان بالا ببرد.

در ادامه سعید حقی که در این مسابقات مدال طلا را کسب کرده بود، در سخنانی گفت: ما در سایه تمرینات سخت و مداوم توانستیم این عنوان را کسب کنیم و امید داریم کسب این مدال‌ها بتواند در رشد و توسعه وزنه‌برداری استان تاثیر گذار باشد.

در ادامه علی نصرتی مربی و قهرمان این رقابت‌ها در سخنانی با پرداختن به بحث مربیگری در ورزش علم، تغذیه و روانشناسی را شاخصه‌های یک مربی عنوان کرد و از حمایت‌های صورت گرفته در اعزام به این رقابت‌ها قدردانی کرد.

وی ادامه داد: ما برای کسب عنوان در این رقابت‌ها چهار بار در یک روز تمرین می‌کردیم که در نوع خود قابل تامل است.

این مربی با بیان اینکه ما با تحمل سختی، مشقت‌ها و برنامه غذایی توانستیم، شرایط را تحمل کنیم و این مدال با ارزش را کسب کنیم، افزود: این عنوان ارزنده را ما در بین 17 کشور جهان از جمله روسیه، اکراین و رومانی که حریفان سرسخت ما بودند، کسب کردیم.

وی بر لزوم حمایت از قهرمانان و مدال آوران تاکید و تصریح کرد: در صورت حمایت می‌توانیم در رقابت‌های برون مرزی عناوین ارزنده را برای استان و کشور کسب کنیم که امروز شاهد این هستیم که طلسم کسب مدال در مسابقات برون مرزی شکسته است.

گفتنی است، هزینه‌های رفت و آمد و دیگر مخارج اعزام این دو قهرمان به رقابت‌های بین المللی پرس سینه ترکیه از سوی مدیر عامل شرکت صنعت روی زنگان پرداخت شده بود.

انتهای پیام/2308/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول