اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرآموزش و پرورش کاشان خبر داد

افتتاح 6 سالن ورزشی در مدارس کاشان

مدیرآموزش و پرورش کاشان گفت: نیمه نخست امسال شش سالن ورزشی در مدارس این شهرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح 6 سالن ورزشی در مدارس کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حسین حنطه‌ای در جمع خیران این شهرستان اظهار داشت: افتتاح این تعداد سالن ورزشی از فروردین تا شهریورماه سال جاری به صورت هر ماه یک سالن ورزشی جدید در مدارس شهرستان کاشان انجام می‌شود.

وی، با اشاره به احداث هشت سالن ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان بیان داشت: از سال 87 تا کنون 12 سالن ورزشی در مدارس شهرستان کاشان احداث شده که از این تعداد 9 سالن ورزشی فعال است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، تهیه زیرساخت‌های آموزشی را یکی از اهداف آموزش و پرورش کاشان عنوان و خاطرنشان کرد: «هر مدرسه یک سالن ورزشی» شعار آموزش و پرورش کاشان در شرایط کنونی است.

حنطه‌ای در ادامه با بیان اینکه در پنج سال گذشته 82 مدرسه شهرستان کاشان به میزان 150 هزار متر مربع آسفالت شده‌اند عنوان کرد: در سه ماه آینده پنج مدرسه از هشت مدرسه این شهرستان که در زمینه آسفالت با مشکل اساسی روبرو هستند آسفالت می‌شوند.

وی اقدامات انجام شده برای آسفالت مدارس شهرستان کاشان را با وجود مشکلات تهیه قیر مثبت ارزیابی کرد و افزود: از سال 87  تعداد یکصد مدرسه در شهرستان کاشان با مشکل آسفالت مواجه بوده‌اند که از این تعداد 90 مدرسه در اولویت اول آموزش و پرورش قرار گرفت و تا کنون 82 مدرسه آسفالت شده است.

حنطه‌ای احداث کارخانه آسفالت ویژه آموزش و پرورش را مقرون به صرفه ندانست و یادآور شد: در حال حاضر مشکل اساسی تهیه آسفالت نیست، بلکه معضل اصلی در شرایط کنونی تهیه قیر است.

وی با اشاره به بهسازی 225 واحد آموزشی دولتی در شهر و روستاهای کاشان متذکر شد: تمامی این واحدها با مشارکت مدیران مدارس بهسازی شده است. 

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول