اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام هاپکیدو ایران:

توسعه مکان‌های ورزشی حرکتی برای سلامت جامعه است

قائم مقام هاپکیدو ایران گفت: توسعه مکان‌های ورزشی حرکتی برای سلامت جامعه است.

توسعه مکان‌های ورزشی حرکتی برای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مصطفی قوامی بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری نخستین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی آسیا و دوازدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در سالن شش هزار نفری شهدای این شهر، اظهار کرد: توسعه مکان‌های ورزشی حرکتی برای سلامت جامعه است.

وی با قدردانی از ساخت سالن شش هزار نفری شهدای شهر رشت، گفت: از مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود در راستای افزایش بودجه ورزشی کشور به ویژه گیلان تلاش مضاعفی انجام دهند.

قائم مقام هاپکیدو ایران، با بیان اینکه با گسترش ورزش در جامعه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد به مواد مخدر کنترل و برطرف می‌شود، افزود: با سوق دادن جوانان به طرف ورزش می‌توان صنعت تجارت مواد مخدر را با کاهش تقاضا و ورشکستگی مواجه کرد.

وی به شهادت سالانه ده‌ها نفر در راه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: اعتیاد جوانان به مواد مخدر هزینه بسیار سنگین مادی و معنوی برای کشور دارد.

قوامی با تصریح بر اینکه دشمنان از تمام راه‌های ممکن به دنبال منحرف کردن جوانان هستند، خاطرنشان کرد: ورزش یکی از بهترین راه‌های تربیت جوانان است.

وی درباره جوسازی منفی دشمنان درباره ایران اسلامی، اذعان کرد: باید با میزبانی خوب از شرکت‌کنندگان خارجی این رقابت‌ها، آنها را به سفیران و مبلغان کشورمان تبدیل کنیم.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی مردان آسیا با حضور ورزشکاران و شرکت کنندگان حاضر در این رقابت‌ها از صبح امروز در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

در نخستین دوره مسابقات هاپکیدو مردان آسیا 40 ورزشکار از شش کشور کره جنوبی، مالزی، هند، افغانستان، امارات و بحرین و نیز 16 ورزشکار از ایران حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند.

رژه شرکت کنندگان حاضر در این رقابت‌ها، اجرای نمایش هاپکیدو توسط تیم نمایش هاپکیدوی کشورمان و ... از بخش‌های مختلف این مراسم بوده است.

استقبال صورت گرفته از طرف تماشاگران در این مراسم چندان چشمگیر نبود و همچنین سردی سالن محل برگزاری مراسم به دلیل اشکالات سیستم تاسیسات گرمایشی سالن شش هزار نفری و تازه افتتاح شده رشت از نکات قابل ذکر در این مراسم بود.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول