اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی کهن:

هزینه‌کرد اعتبارات ورزشی بدون مدیریت است

سرمربی تیم گهر دورود گفت: اعتبارات ورزش در کشور به درستی هزینه نمی‎شود و هزینه‎کرد این اعتبارات بدون مدیریت صحیح است.

هزینه‌کرد اعتبارات ورزشی بدون مدیریت است

محمد مایلی کهن امروز در گفت‎وگو با خبرگزاری در دشتی اظهار داشت: در جاهایی خاصه خرجی به خرج می‎دهیم و در جاهایی نیز همینطوری هزینه می‎کنیم.

وی تصریح کرد: هر چند مسئولین ما زحمت می‎کشند اما می‎شود با درایت بیشتر و با مدیریت و با برنامه‎ریزی بهتری پول‎هایی که بعضی مواقع  دور ریخته می‎شود را مدیریت و در جاهایی مثل منطقه زلزله زده شنبه هزینه کرد.

مایلی کهن ضمن تسلیت به مردم استان بوشهر، شهرستان دشتی، بخش و شهر شنبه گفت: از مناطق زلزله زده شهر شنبه بازدید کردم، از نزدیک با مردم این شهر زلزله زده به گفت‎وگو نشستم و وضعیت واقعا متاثر کننده است.

سرمربی گهر دورود افزود: عمق تخریب به نظر من خیلی زیاد است و نیاز به کمک همگانی دارد و برای بازسازی این منطقه مردم و دولت باید همه دست به دست هم بدهند و کار کنند.

وی یادآور شد: هر چند وسایل اولیه به مردم حادثه‎دیده داده شده است ولی مهم این است که خانه‎ها به نوعی ساخته شود که دیگر زلزله‎ایی موجب تخریب این‌چنینی نشود.

مایلی کهن اضافه کرد: مردمی که عزیزان خود را در این زلزله از دست داده‎اند عزیزان ما هم هستند و ما را در این غم بزرگ شریک خود بدانند وبه تک تک خانواده‎ها تسلیت می‎گویم. البته ساختمان‎هایی که یک مقدار اصول مهندسی را رعایت کرده‎اند هنوز سرپا هستند و آسیب زیادی ندیدند.

مایلی کهن گفت: من به عنوان یک ایرانی از مسئولین ورزش کشور درخواست می‎کنم اعتبارات ورزشی را در جای مناسب و به طور صحیح هزینه کنند.

انتهای پیام/66001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول