اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

بهره‌برداری از دو طرح ورزشی مهر ماندگار در قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از بهره‌برداری دو طرح ورزشی مهر ماندگار در شهر مقدس قم خبر داد.

بهره‌برداری از دو طرح ورزشی مهر ماندگار در قم

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در بین 10 طرح عمرانی استان قم که جزو طرح‌های مهر ماندگار کشور به شمار می‌روند، دو طرح ورزشی نیز قرار دارند که با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: این دو طرح ورزشی در دو منطقه مختلف شهر مقدس قم قرار دارند و بهره‌برداری از آنها در ادامه توزیع عادلانه فضاهای ورزشی موجب می‌شود تا تعداد زیادی از علاقمندان به ورزش و شهروندان قمی از امکانات و فضای ورزشی مناسب برخوردار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: نخستین طرح ورزشی شامل پروژه‌های مهر ماندگار در استان قم زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر محسوب می‌شود که در ابتدای عوارضی اتوبان قم- تهران واقع شده و شامل فضاهای مختلف ورزشی است.

تلاش برای توزیع عادلانه سرانه‌ فضاهای ورزشی در نقاط مختلف قم

وی خاطرنشان کرد: دومین طرح ورزشی مشمول پروژه‌های مهر ماندگار در استان قم، زمین چمن مصنوعی واقع در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم است که هفته آینده با حضور مسئولان وزارتخانه ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

جهان‌بینی در ادامه از موفقیت‌های چشمگیر ورزشکاران قمی در سال قبل خبر داد و یادآور شد: در بین مدال‌های طلا، نقره و برنز از مسابقات مختلف تیمی و انفرادی قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور بیش از 50 مدال از مسابقات برون مرزی توسط ورزشکاران قمی کسب شده است.

جهش قابل توجه قم در مسیر توسعه قهرمانی و همگانی ورزش

وی به آخرین وضعیت ورزش قم اشاره کرد و عنوان داشت: در سالی که پشت سر گذاشتیم با موجود محدودیت‌های گوناگون مالی، منابع و اعتبارات، ورزش استان قم جهش خوبی در مسیر توسعه قهرمانی و همگانی داشت.

جهان‌بینی در ادامه از هیئت‌های ورزشی خواستار برنامه محوری در مسیر پیشبرد اهداف ورزش استان قم شد و بیان کرد: امسال با حمایت‌هایی که قطعاً از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود، می‌توانیم گام‌های مؤثری در مسیر رشد و توسعه ورزش قم برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: هدف ما این است که با طرح و برنامه به سوی پیشرفت حرکت کنیم تا شاهد ارتقای جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم باشیم چرا که ورزش در استان قم آنقدر ظرفیت و توانمندی دارد که بتواند در سال جاری با امکانات، بودجه و اعتبارات بهتر عناوین و افتخارات بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول