اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

هیئت‌های ورزشی به سمت جذب سرمایه‌گذار روند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌های ورزشی ما باید به سمت جذب سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی بروند.

هیئت‌های ورزشی به سمت جذب سرمایه‌گذار روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در حاشیه نشست تخصصی ماهانه مدیران ورزش همدان با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی سراسر استان همدان درباره عملکرد ورزش استان اظهار داشت: با وجود اینکه بودجه سال 91 در شرایط تحریم بودجه خوبی نبود و کشور در شرایط خاصی قرار داشت هیئت‌های ورزشی عملکرد خوبی را داشتند.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان در همه حال پیگیر مطالبات کشوری ورزش استان بود و موفق شد مبلغ یک میلیارد تومان را در سال 91 برای ورزش استان با پیگیری‌های مداوم جذب کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر ورزش استان فردی پیگیر و زحمتکش است، گفت: رشد 10.5 درصدی بیمه ورزشی استان و اعزام ورزشکاران به تیم‌های ملی، میزبان‌های کشوری و بین‌المللی و اعزام سه ورزشکار به المپیک لندن برگ زرینی بر عملکرد ورزش استان است.

وی با بیان اینکه روسای هیئت‌های ورزشی استان باید ریسک‌پذیر باشند بیان کرد: نباید با بهانه‌هایی چون نبود بودجه بگذاریم که کارها زمین بماند بلکه باید کارهای ورزشی استان را جلو ببریم تا بودجه برسد مدیری که ریسک‌پذیر نباشد مدیر نیست.

خجسته با اشاره به دامنه باز ورزش گفت: اگر روسای هیئت‌های ورزشی ما حرکت کنند ما نیز در سطح ملی و بین‌المللی پیگیر مطالبات آن‌ها خواهیم بود و از این بابت خیال مدیران ورزشی استان راحت باشد.

وی با بیان اینکه نشاط و سلامتی جامعه در گرو ورزش است اظهار کرد: ورزش باعث می‌شود تا جامعه ما بیمه شود باید کاری کنیم تا فرهنگ ورزش در جامعه جوان گسترش پیدا کند.

خجسته اضافه کرد: گسترش ورزش همگانی در بین مردم ضروری است چون این مطلبی است که بارها توسط مقام معظم رهبری تأکید شده و باید همه ما به آن توجه کنیم.

وی با بیان خاطراتی از اسارت خود در جنگ گفت: در زندان‌های مخوف بغداد تنها عاملی که باعث سالم ماندن بچه‌های آزاده ما شد فقط ورزش بود.

خجسته تصریح کرد: ما در شرایط سخت اسارت تمام رشته‌های ورزشی را در زندان فعال کرده بودیم.

وی درباره برنامه‌های پیشنهادی خود در سال 92 به ورزش استان همدان اظهار داشت: باید از امکانات موجود به نحو احسن استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در شرایط بودجه‌ای دشوار باید هیئت‌های ورزشی به سمت فعال کردن بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در ورزش بروند و متکی به بودجه‌های دولتی نباشند.

انتهای پیام/89018/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول